Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Usch vad hemskt stajlish! Du verkar ta det med sans. Jag hoppas ert nästa försök går hela vägen!
Idag fick vi se ett litet hjärta ticka! <3 Jag var så nervös innan men nu känns allt helt underbart. Jag är också hungrig hela tiden, nu ska jag fira med att äta kanelbullar! :)
Ja, vi hade otur helt enkelt! Hoppas på bättre tur för er! Kram
Idag fick vi se ett litet hjärta ticka! <3 Jag var så nervös innan men nu känns allt helt underbart. Jag är också hungrig hela tiden, nu ska jag fira med att äta kanelbullar! :)
Tack för alla gratulationer, ni är så gulliga! Hoppas att ni också får samma upplevelse snart!
Jag får tyvärr gå ur tråden. Var på vul i tisdags och där fanns bara en fin liten hinnsäck i "rätt" storlek, men tom :( Antagligen blivit missed abortion enligt bm. Kroppen har inte fattat att det blivit missfall än då jag inte fått nån blödning än. Så nu väntar vi på att kroppen ska stöta ut det... Hann iaf va gravid i 8 veckor... Nu får vi ladda PM inför IVF2 då vi inte har fler ägg i frysen. Orättvist och bittert! Men men, det är va det är. Lycka till till er andra här inne! :)
Ja, det är snopet liksom.. o segt att behöva göra om alltihop..men men, bara o köra på. Måtte kroppen göra sig av med detta snart bara! Lyckades det inte för er? Eller fick du också missfall? Tack, detsamma!