Knipövningar - hjälper inte
Gjort knipövningar varje dag i fyra månader. Så hade jag sex nu för att se om det kändes annorlunda. Nix. Ingen skillnad. Kändes plaskigt. Vad gör jag för fel? Fittnessappen har jag använt.
Gjort knipövningar varje dag i fyra månader. Så hade jag sex nu för att se om det kändes annorlunda. Nix. Ingen skillnad. Kändes plaskigt. Vad gör jag för fel? Fittnessappen har jag använt.
Hur menar du?
Plaskigt?
Hur menar du?
Plaskigt?
Mmm..be han att slicka och suga
sluta bli upphetsad då. Inte upphetsad - inte våt. enkelt o gott
Alltså.... Ilandsproblem ?
Faktum är att jag dejtade en kvinna en gång som var makalöst våt.
Inte bara i början av akten utan hela tiden under samlaget.
Det var som en tvållösning och smakade jättebra minns jag.
Det klart att man tappar en del av känslan när det blir så halt och killen kanske sloknar med när det känns så lite inne i vaginan.
Bra att du knipövar det kommer att ge dig starkare orgasmer i längden.
Jag har 2 direkta råd !
1 prova med silicon på kuken och i fittan innan akten.
(Det låter knäppt men silikonet kommer att ge en annan sorts friktion som ger mera känsla)
2 skaffa en penisring (det kör jag med hela tiden) för att ge killen grövre penis som samtidigt ger mera känsla för er båda.
Berätta hur det gick sen ????
Ps
Jag fick aldrig den kvinnan att komma i sängen tyvärr...
Men hon fick mig att komma jättehårt!
Livet är knepigt ibland
Ps
Jag fick aldrig den kvinnan att komma i sängen tyvärr...
Men hon fick mig att komma jättehårt!
Livet är knepigt ibland
Alltså.... Ilandsproblem ?
Faktum är att jag dejtade en kvinna en gång som var makalöst våt.
Inte bara i början av akten utan hela tiden under samlaget.
Det var som en tvållösning och smakade jättebra minns jag.
Det klart att man tappar en del av känslan när det blir så halt och killen kanske sloknar med när det känns så lite inne i vaginan.
Bra att du knipövar det kommer att ge dig starkare orgasmer i längden.
Jag har 2 direkta råd !
1 prova med silicon på kuken och i fittan innan akten.
(Det låter knäppt men silikonet kommer att ge en annan sorts friktion som ger mera känsla)
2 skaffa en penisring (det kör jag med hela tiden) för att ge killen grövre penis som samtidigt ger mera känsla för er båda.
Berätta hur det gick sen ????
Inget i-landsproblem. Detta problem är internationellt world wife o människans grundläggande behov! Vad menar du med i-landsproblem? Silikon?? Är det bra att ha silikon i fittan o vad sjutton köper man det? Inte på Apoteket? Hahaha skulle vara kul om jag kommer med en penisring till min kk!! Skulle han inte känna sig otillräcklig då??? Rolig syn Hahaha