Inlägg från: Nika och Noel |Visa alla inlägg
  • Nika och Noel

EnköpingsTråden Del4!!!

Nu ska jag med äta temla

• Nika och Noel

Gud vad noel är trött ikväll. Dagis som spökar. han har gått till 13:30 två dagar i rad nu och gåter bara kort vid lämnandet sen är han gald o pigg. Fast herregud vad han har svårt för att somna på kvällen blir frammåt 22-23 på natten och sen upp vid 07:30, så inte konstigt att han är trött.

Virren: är Alex fort sjuk?

Anna: hur går det för Erik?

Jag är ju inte där själv utan min man sköter denna veckan. På måndag ska han gå heldag är det tänkt.

• Nika och Noel

eller man ska nog inte gå de första veckorna pga RS-virus men sen tror jag att det är bra att bygga upp ett imunförsvar inför dagis och börja gå vid 1 månads åler. Vi gick flitigt i Göteborg och Noel älskade att sjunga...

• Nika och Noel

Jag hade tänk gå på Folkets Hsu men hade totalt glömt bort det tills du nu skrev om det här..... Också nyfiken på hur det var?

NOel är hemmaidag. Vägrade sova inatt, vakande av och an sen upp kl 5 trots att han somnade kl 21:30. Han är uppe ännu, trot eller ej, han ska bar ainte sova. Han vägrar äta allt utom välling, så jag kikade och där håller en hörntand på att titta fram.

• Nika och Noel

Jag ha då har vi 30-års fest här... och jag som absolute velat komma. Men det kommer väl fler ggr....

• Nika och Noel

Ja vi kan ju inte kommad å för vi har gemensamm 30-års fest jag o mannen. Men det ska bli superskoj och vi ska ha 30 poersoner hem hit på middag. Köket är klart nu och även hallen och v-rummet. Nymålat och nytt parkettgolv i hallen med. Najs!

Dags att fixa lite. Noel är sjuk - förkyld med feber. Han matvägrar, men sen så är också fyra hörnisar på G.

• Nika och Noel

Oj vi är sjuka hela familjen i ngn slags influensa. Jag o Noel har feber och snorar, sen så spyr han en gång per natt och äter inget på dagen. Tror inte det är magsjuka, men han mår ju inte bra lillkillen. Jobbigt att ta hand om sjukt barnn är man själv är sjuk. Hoppas vi blir friska snart....

• Nika och Noel

Vi har en flytväst men vet inte vikten på den. Ligger nog på över 10 kg. Säljer den inte men du kan få låna om det är så.
    Imoorn ska Noel på dagis igen! Håller honom hemma idag igen pga at han ska vara frisk i 48 h efter kräkningar men igr var han hur pigg som helst. Saknar nog dagis för han vill bara ut o leka....till på köpet så är jag förkyld så man ska hålla jämna steg. :)

• Nika och Noel

Hej!

En liten varning bara, man ska nog inte nämna namn här på personer eller läkare som inte vet om att de nämns. Vet att det är emot FL's regler så ni inte blir bannade....prata över msn istället.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!