Inlägg från: Nika och Noel |Visa alla inlägg
  • Nika och Noel

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!
    Jag såg ingen jag kände igen på markanden bara en massa elever till mig, som sprang omkring på Tivolit. Noel är på dagis idag men jag hoppas han inte får influensan som går nu. ALla tycks ha den- Alex, Bastian. De får feber, hög sådan, feberfria sen feber igen och så håller det på...
    Jag kommer ihåg förra åretnär Noel fick influnsan - mgainfluensan - och både han och jag spydde i kapp med hög feber. Man mår ju så dåligt.....Och jag vill inte bli sjuk nu när jag är preggi. Imorron ska jag på UL - spännande.
    Lingon och blå-bärs partyt kan jag också tänka mig

• Nika och Noel

Var på UL idag och allt såg bra ut. Fick fram datumet 17 september så 4 dgr tidigare än BIM. Fick 6 dgr med noel men gick ändå över 10 dgr. Ska scanna in bilderna sen så ni får kika, även om bilderna blev lite små och inte visar ansiktet så mkt. Bebben ville ligga med ansiktet neråt på magen hela tiden

I helgen är det loppis på stan. Jag funderar på att sälja av lite skit som jag samlat på mig gm åren, bl a saker från farmor och annat skit. Kanske kan ge en slant?

Nu slutar jag jobbet så jag ska ner och hämta Noel. Skulle bara kika in här en sväng först.

• Nika och Noel

På lördag ärdet loppis på stan, mellan 10-15. Jag ska sälja av lite saker tänkte jag....så kom och fynda eller boka bord själv idag. 100 kr kostar det. På söndag är det Åsen som gäller, måndag vet jag inte men det är väl ngn aktivitet på stan....

• Nika och Noel

Virren då lär du se mig sälja saker på stan då, ska sälja av 15 (!) kartonger blandad skit , mest husgeråd från farmor mm, men även lite annat. Vad ska du med EAN-koderna? Jag har 5 paket hemma just nu....Noel dricker ett i veckan

• Nika och Noel

Vet ni jag tjänade 1800 kr idag. Tack för att du sponsrade Virren...

• Nika och Noel

Lampan gick för 1 kr Virren

• Nika och Noel

Virren lampan var masken om det var den du menade som jag först skulle ha 10 kr för men som ingen ville ha så jag lade den i lådan märkt 1 kr..... Du frågade aldrig om piset på den serru bara om glasskålarna samt underläggen.

Knyttets mamma köpte nog tre föräldrartidningar av mig för 1 kr...???

• Nika och Noel

Hej!

Ngn som har en trehjuling ni vill sälja?

Virren: hittade lampan/masken i 1kr lådan som jag skulle skänka till Brödet och Fiskarna, men tog ur den till dig. Vill du ha den så lägger jag den i Alex fack på dagis??!! Du FÅR den GRATIS.

Dags att laga mat - mos samt korv. Hemlagad förståss!

• Nika och Noel

Virren: vad menar du med utevistelsen? De är ju ute varje dag på dagis, men lite mindre ibland då de skolar in nya barn just nu. På Noels förra dagis var de ute en dag i veckan och det är på tok för lite enligt min mening. Noel har aldrig varit så frisk som nu, peppar, peppar.....

• Nika och Noel

Virren: det ligger en lampa i Alex fack på dagis
    När jag lämnar vid 9, som idag är de alltid ute.....men jag tror inte du behöver oroa dig för nu är det vår/somamr och då vill de bara vara ute med barnen...

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!