EnköpingsTråden Del4!!!
Det är i matsalen! Vet ng nom det är loppis på stan då med, vet att det var det samtidigt förra året som tvillingklubben. Räkna med att köa tidigt om ni vill fynda, jag får se om jag orkar ner till nio.
Det är i matsalen! Vet ng nom det är loppis på stan då med, vet att det var det samtidigt förra året som tvillingklubben. Räkna med att köa tidigt om ni vill fynda, jag får se om jag orkar ner till nio.
Ja jag får tillbaka och rätt mkt, ca 12000 kr tror jag det var. Men jag har ju börjat jobba igen också, men sen har vi köpt hus och måste räkna av fastighetssaktten så det blir lite mindre pengar dock.
Ja jag får tillbaka och rätt mkt, ca 12000 kr tror jag det var. Men jag har ju börjat jobba igen också, men sen har vi köpt hus och måste räkna av fastighetssaktten så det blir lite mindre pengar dock. Att vi får tillbaka så mkt beror på att lånen är avdragsgilla och att vi inte jämkat.
Sova får man int göra här
Noel är vaken varannan natt med 4-5 h pg a de j*la hörntänderna. Alla fyra ska komma efter varandra med, så ja passa på och sov du Tesslita för sen blir det inte mkt sånt. Nu ska jag sen som f*n försöka klä på mig, Noel, äta frulle, inte försöka spy, sminka mig sen kasta mig i bilen til dagis på mindre än 2 min. tror ni jag hinner? Sitter här o slevar i mig confalkes - blä!
Ja tack o lov går jag snart på påsklov, så börjar igen tisdag nästa vecka. Sk bli skönt!
Glad påsk alla förresten för vi åker bort till Malmö!
Den är efter helgen har jag hört dvs nästa helg...men jag vet inte så noga mer än vad jag hört.
Tesslita och Malva: jag har 164 dgr kvar
Är i vecka 18 på torsdag och får vänta 2 v till innan det är UL. Jag vill veta könet innan tror jag, men får se om jag hinner med ett köns UL. Så jobbigt att behöva åka till Sthlm och inte att det finns i Uppsala eller här i stan.
Har du hittat på namn ännu Malva till båda könen? Jag klurar lite då och då för man vill ju ha ngt som passar till Noel, kort och engelskt.
Jippie!
Jag har äntligen fått fatt i en gungställning som heter Can Can, ni vet sån med två vanliga gungor samt en dubbel för 50 kr. Hämtar den på onsdag i Sthlm med släp, helt själv, fast med Noels hjälp. Så mkt besvär för en gunga men sen så är min son tokig i att gunga. Passar bra i trädgården i vår....
Superbra pris med!
Hej o hå!
Hemma efter en lång helg i Malmö och Köpenhamn. Vi har ahft underbart väder och nu är jag på jobbet igen. Noel är på dagis och blev lite lessen när jag gick idag - hua. Men han försökte vara tapper och lekte lite men darrade på läppen sen när jag gick och skulle vinka och ville kasta sig i mina armar. Snyft. han försökte verkligen men det slog över för honom - men det har säkert gått bra idag.
I helgen är det tivoli samt vårmarknad i stan så det måste man ut på.
Annars inget nytt. ska på UL på tisdag nästa vekca och är lite nervös.
Om ni hör ngt från tesslita så måste ni skriva det för man är ju spänd av förväntan.
*kram annika*
Nu ska vi ner på stan. Vi kanske ses! Ska bara kränga lite frukost och duscha med lilleman. Här luktar bajs....Noel har varit lite kinkig men tänderna som spökar igen!