EnköpingsTråden Del4!!!
ngn som har nr till det nya BVC och helst Märit då. Tänkte boka tid för Noel så vi kan mäta och väga honom nu vid 2 så vi får reda på hur lång han blir som vuxen. Man dubblar ju längden då bara som han får nu vid 2.....
ngn som har nr till det nya BVC och helst Märit då. Tänkte boka tid för Noel så vi kan mäta och väga honom nu vid 2 så vi får reda på hur lång han blir som vuxen. Man dubblar ju längden då bara som han får nu vid 2.....
JAg är däremot intresserad av en trehjuling....samt ståbräda
Ngn som ahr att sälja
Virren: hur såg de ut o vad kostade de då? Vill helst ha järn och inte plast....
Jag får hoppa kläspartyt.
Har köpt en cykel till Noel på NAllens för 199 kr och det var en fin cykel så hett tips till ermed 2-3 åringar....
Noel sover numera hela nätter...i egen säng. Jippie! Fast inte värt att skrika för högt för då vänder väl det!
Jag tror Virren läser där med. Jag är lärare för högstadiet i svenska och engelska så fråga på om hjälp om ni behöver det i ngt av kärnämnena
Noel går fulltid på dagis, från 8-15 ca varje dag. Fr o m i höst kommer han gå 15 h men jag vet inte om alla dgr eller 3 dgr fast längre....vi får se. Vad rek ni? Ska jag jobba fram till två veckor innan bf eller fram till det som är sagt dvs den 17 sep. Tror man behöver vila lite nu när man redan har en liten. Jag har massor av dagar kvar för Noel mer än 200 så ingen fara där. tror dessutoma tt det ska bli en ny lag om att man kan ta ut 1 mån innan utan att behöva ta av f-dgr, har ni hört ngt om det?
Förresten nån som minnsn är de har semesterstängt på Hinden? Började de igen v 33?
Hej!