EnköpingsTråden Del4!!!
ngn som har nr till det nya BVC och helst Märit då. Tänkte boka tid för Noel så vi kan mäta och väga honom nu vid 2 så vi får reda på hur lång han blir som vuxen. Man dubblar ju längden då bara som han får nu vid 2.....
ngn som har nr till det nya BVC och helst Märit då. Tänkte boka tid för Noel så vi kan mäta och väga honom nu vid 2 så vi får reda på hur lång han blir som vuxen. Man dubblar ju längden då bara som han får nu vid 2.....
JAg är däremot intresserad av en trehjuling....samt ståbräda
Ngn som ahr att sälja
Virren: hur såg de ut o vad kostade de då? Vill helst ha järn och inte plast....
Jag får hoppa kläspartyt.
Har köpt en cykel till Noel på NAllens för 199 kr och det var en fin cykel så hett tips till ermed 2-3 åringar....
Noel sover numera hela nätter...i egen säng. Jippie! Fast inte värt att skrika för högt för då vänder väl det!
Jag tror Virren läser där med. Jag är lärare för högstadiet i svenska och engelska så fråga på om hjälp om ni behöver det i ngt av kärnämnena
Noel går fulltid på dagis, från 8-15 ca varje dag. Fr o m i höst kommer han gå 15 h men jag vet inte om alla dgr eller 3 dgr fast längre....vi får se. Vad rek ni? Ska jag jobba fram till två veckor innan bf eller fram till det som är sagt dvs den 17 sep. Tror man behöver vila lite nu när man redan har en liten. Jag har massor av dagar kvar för Noel mer än 200 så ingen fara där. tror dessutoma tt det ska bli en ny lag om att man kan ta ut 1 mån innan utan att behöva ta av f-dgr, har ni hört ngt om det?
Förresten nån som minnsn är de har semesterstängt på Hinden? Började de igen v 33?
Hej!
Sitter och funderar på en sak. När ska man börja med barnkalas där man bjuder in kompisar från t ex dagis? Hur har ni gjort? Jag läste ngnstans att vid 3-4 års ålder är lämpligt men fler av mina vänner har haft redan vid 1 års ålder och nu vet jag inte om jag ska ha ett kalas för hans nya vänner på dagis. Ni är ju flera här som har era barn även där. Hur kommer ni göra? Ska vi vänta till de fyller 3 eller vore det kul att komma redan nu vid 2? Man kan ju inte precis göra så mkt mer än att fika och leka/sjunga ngt....de leker ju inte med varandra på det sättet. Det vore iofs roligt men de kanske inte uppskattar det nu.
Vi kommer att ha kalas för släkten separat....så då kommer inga kompisa alls.
Vad göra?
Grattis Virren!
Virren o Michanna: har ni sett lappen från mig i ert barns fack på dagis? Kan ni påminna fler om ni ser ngn när ni hämtar för jag tror inte alla tittar i skåpens insida så ofta. Vill ju inte att ngn fröken ska se lappen så hoppas de flesta tagit bort den idag
(Ni kan ju tjuvkika om lappen ligger kvar i ngns skåp
)
Vi var där och fick massor av sakre bl a en grillrengörare, badboll, nyckelringar, kritor, fina wettex-trasor, ballonger, pennor, godis mm. Stänger 16 så nu hinner ni inte ner.....