Inlägg från: Nika och Noel |Visa alla inlägg
  • Nika och Noel

EnköpingsTråden Del4!!!

Dessie: jag frågade personalen på plats när de stängde o de sa 5 men vi plockar ihop vid 4 just för att en kompis till mig ville hinna dit med. Stationen stänger 5 så i så fall måste de ha skrivit fel i tidningen. Men vad gör det för idag är det ju ändå akutuellt

Var på personalfest i Uppsala igår och fast jag inte drack mer än 4 flaskor Loka så känner jag mig bakis. Är sleten, men noel sover; peppar, peppar; hela nätter igen från 20-06:30 igen. NAjs!

Idag blir det Västerås med Bastians mamma. Ska kolla på skor samt en ny bilbarnstol. Noel har växt ur sin 1-4 års stol (Volvos) för huvudet går i taket, men babyn kan ju ta den sen, så får jag köpa ett mellanting innan bälteskudden kan användas. Ngt tips på bra stol??

• Nika och Noel

Hej!
    Blev mkt shoppat idag. en bitax two way plus, saker på Ikea för en femhundring, kläder till mig, Billiga Nisses (älskar den affären)ett par hundra. Träffade på halva Enköping där.....

• Nika och Noel

hej!

Ngn som vet vart man kan inhnalda på postorder regnskydd...dagis har slarvat bort mitt...

Jag hittade denna länken men vill ha fler: www.babystugan.com/

• Nika och Noel

hej!

Fast jag är inte 100% på det och de vet inte heller. Jag tror att ngt barn har slitit av det och att de inte sett det....jag köper ett nytt igen (det tredje). Hittade ett genomskinligt jag gillade så spelar ingen roll. Kommer märka det och så igen, fast tydligen hjälper inte det.....

• Nika och Noel

Det tråkiga är ju att de inte är så billiga - 200 kr - för lite plast.

• Nika och Noel

VAd gör ni ihelgen? Vi får besök av vänner med en liten kille på 10 månader.... jag har varit ner i källaren och grävt fram leksakerna Noel hade som ettåring. Lära-gå-vagnen samt lekbord....

• Nika och Noel

Virren: kommer du ihåg att lämna ett bidrag till blommor till fröknarnan på dagis nästa vecka? påminn gärna fler om ni ser ngn när ni lämnar/hämtar. Förresten kan du inte kika om de har reggnskydd till barnvagn där för runt 100 kr. Du vet till min BRIO-vagn. Svart!

• Nika och Noel

Jag har lagt upp den första magbilden i v 23+6, sent om sider men man har ju inte samma tid nu som då

Annars bra morsdag här! Fick två böcker samt choklad idag. Fort på Asyl samt en av MArian Keyes....

• Nika och Noel

Virren. nej tror inte den blir lika spetsig! Kanske en tjej denna gången

• Nika och Noel

Ja man scrollar ner och ser mina länkar om namn ung mitt på sidan

• Nika och Noel

Malwa: då listar jag mina klasslistor då för där finns det några Alexander så kanske du tycker ngt passar ihop

Anton
    Adam
    Erik
    Emil
    Joakim
    Andreas
    Simon
    Christoffer
    Jesper
    Hampus
    Ludwig
    Max
    Jonas

• Nika och Noel

...elever från högstadiet så du tenderar nog att vara ganska ensam om namnet då det var modenamn på tidigt 90-tal.

• Nika och Noel

Jag brukar kolla på www.svenskanman.se och se hur pass vanligt det är samt hur många som fått namnet de senaste åren. Man kan även se vilka namn som listat sig på 100-listan för några år bak. Man får även veta betydelsen.....och namnsdagen.....

• Nika och Noel

Vart skickar man moderskapsintyget? har fått mitt idag...och komemr inte ihåg hur man gjorde....

• Nika och Noel

Ska man inte skicka det till Östersund och inläsningscentralen då?

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!