• Anonym (Frustrerad)

Blir galen snart!

Jag har en så galet het man som gör mig tokig så fort han klär av sig och lägger sig bredvid mig. Vårt sexliv har varit det bästa jag haft med någon någonsin! Men nu sen några månader tillbaka så har hans lust försvunnit mer och mer. Pga hans oro för jobb och en skada han fått som han behövt operera sig för (inget livshotande). Vi har inte haft sex på ca 4 månader och jag håller på att bli tokig. Har pratat med honom om detta men det ända han säger är att han förstår mig men det sista han tänker på nu är sex. Han har blivit betydligt bättre efter operationen men visar fortfarande inget intresse. Jag har visat mitt stöd, absolut inte tjatat och hoppats på att lusten ska komma tillbaka men nej! Vad fan gör man? Älskar sex och är så vansinnigt frustrerad över detta.

• Svar på tråden Blir galen snart!
  • Underhill

Inte så mycket mer att göra än att prata om det och synka med varandra. Hoppas lusten hans kommer vad det lider! Jobbigt läge :/

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Frustrerad)
    Underhill skrev 2016-04-08 20:50:36 följande:

Inte så mycket mer att göra än att prata om det och synka med varandra. Hoppas lusten hans kommer vad det lider! Jobbigt läge :/

Han är inte så sugen på att prata om det heller, så om jag tar upp något om det så blir han irriterad. Suck! Vansinnigt frustrerande.
  • Meatballsurgery

Det jag skulle göra personligen är att låta min partner vara och om möjligt fråga om det är okay om jag exempelvis sexchattar med andra.

• Underhill
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 13:14:02 följande:
    Han är inte så sugen på att prata om det heller, så om jag tar upp något om det så blir han irriterad. Suck! Vansinnigt frustrerande.

Sånt strudsbeteende gör det hela bara än värre! Stoppa huvudet i sanden löser ju ingenting! Trist läge, men jag ser ingen annan väg än att försöka få igång en bra dialog kring det hela.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 13:17:59 följande:

Det jag skulle göra personligen är att låta min partner vara och om möjligt fråga om det är okay om jag exempelvis sexchattar med andra.

Har låtit honom vara men har nog vickat på rumpan lite extra när jag går förbi ;)

Tror aldrig han skulle gå med på det och skulle nog gå i taket om jag frågade om något sådant. Men att ligga och ta på sig själv blir långtråkigt i längden.
  • Anonym (Frustrerad)
    Underhill skrev 2016-04-09 13:19:41 följande:

Sånt strudsbeteende gör det hela bara än värre! Stoppa huvudet i sanden löser ju ingenting! Trist läge, men jag ser ingen annan väg än att försöka få igång en bra dialog kring det hela.

Håller med dig. Jag är väldigt öppen och kan prata om sex utan att det känns det minsta obekvämt. Vi är väldigt olika på det planet tyvärr.
  • Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 13:24:26 följande:
    Har låtit honom vara men har nog vickat på rumpan lite extra när jag går förbi ;)

Tror aldrig han skulle gå med på det och skulle nog gå i taket om jag frågade om något sådant. Men att ligga och ta på sig själv blir långtråkigt i längden.
    Absolut, jag förstår precis vad du menar :( 

Jag har tack och lov aldrig haft det problemet, jag och min fästmö har ett öppet förhållande så om vi är ifrån varandra eller om någon av oss inte är i humör under en längre tid.
  • Underhill
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 13:28:05 följande:
    Håller med dig. Jag är väldigt öppen och kan prata om sex utan att det känns det minsta obekvämt. Vi är väldigt olika på det planet tyvärr.

Känner igen det där! Jag är oxo väldigt öppen och pratar gärna om även jobbigare saker OM man nu kan räkna intimitet som jobbigt!? Men vi är ju olika som sagt.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 13:28:07 följande:

Absolut, jag förstår precis vad du menar :( 

Jag har tack och lov aldrig haft det problemet, jag och min fästmö har ett öppet förhållande så om vi är ifrån varandra eller om någon av oss inte är i humör under en längre tid.

Hur tycker ni att det fungerar med ett öppet förhållande? Blir det ingen svartsjuka? Min man blir lite småtjurig när han ser män som stirrar lite för länge som han själv uttrycker det.
  • Anonym (Frustrerad)
    Underhill skrev 2016-04-09 13:31:26 följande:

Känner igen det där! Jag är oxo väldigt öppen och pratar gärna om även jobbigare saker OM man nu kan räkna intimitet som jobbigt!? Men vi är ju olika som sagt.

Jag anser att kommunikation är jätte viktigt i ett förhållande medan han snarare väljer att inte prata. Det jag ser som att kommunicera ser han som bråk. Så jag känner mig inte bara frustrerad över det obefintliga sexet utan även över bristen på ev lösningar.
Svar på tråden Blir galen snart!