• Anonym (Frustrerad)

Blir galen snart!

Jag har en så galet het man som gör mig tokig så fort han klär av sig och lägger sig bredvid mig. Vårt sexliv har varit det bästa jag haft med någon någonsin! Men nu sen några månader tillbaka så har hans lust försvunnit mer och mer. Pga hans oro för jobb och en skada han fått som han behövt operera sig för (inget livshotande). Vi har inte haft sex på ca 4 månader och jag håller på att bli tokig. Har pratat med honom om detta men det ända han säger är att han förstår mig men det sista han tänker på nu är sex. Han har blivit betydligt bättre efter operationen men visar fortfarande inget intresse. Jag har visat mitt stöd, absolut inte tjatat och hoppats på att lusten ska komma tillbaka men nej! Vad fan gör man? Älskar sex och är så vansinnigt frustrerad över detta.

• Svar på tråden Blir galen snart!
  • Underhill
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 18:28:50 följande:
    Vill inte skriva för ingående vad det är för typ av smärta då jag har valt att vara anonym :) en skada som är vanlig för fysiskt aktiva män om det nu kanske kan hinta lite. Ja kanske det är så, hoppas ju innerligt att det inte är mig det beror på.

Snarare smärtan och medicinen än dig skulle jag tro ändå :)
    E vi överens så kör vi
  • Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 18:30:58 följande:

Hur har du hanterat det då? :)

Låtit henne ta den tid hon behövt, har ju turen att vi båda är väldigt öppna och så :) och sedan sexchattat och liknande ;)

Alltid kul att se vad andra människor tycker om och om de har något kink eller fetisch :)
  • Anonym (Frustrerad)
    Underhill skrev 2016-04-09 17:55:41 följande:

Lever...

Hur hanterat ni det?
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 18:40:36 följande:

Låtit henne ta den tid hon behövt, har ju turen att vi båda är väldigt öppna och så :) och sedan sexchattat och liknande ;)

Alltid kul att se vad andra människor tycker om och om de har något kink eller fetisch :)

Så du har känt att du fått utlopp för din sexuella frustration genom chatt och liknande?
  • Underhill
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 21:22:00 följande:
    Hur hanterat ni det?

Kommunicerar så båda förstår varandra. Inte sagt att det är lätt för det. Inte heller sagt att det är guld och gröna skogar heller, men det fungerar och ligger på en rimlig nivå mestadels. Var svårt i början och är lättare nu. Att kommunicera alltså. Vi förstår varandra bättre om man säger så.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Frustrerad)
    Underhill skrev 2016-04-09 21:28:38 följande:

Kommunicerar så båda förstår varandra. Inte sagt att det är lätt för det. Inte heller sagt att det är guld och gröna skogar heller, men det fungerar och ligger på en rimlig nivå mestadels. Var svårt i början och är lättare nu. Att kommunicera alltså. Vi förstår varandra bättre om man säger så.

Vet du anledningen till att lusten saknas? Jag försöker verkligen förstå, men vet ej hur jag ska hantera alla känslor och osäkerhet som spökar varje gång jag blir avvisad. Ibland känner jag mig avvisad redan innan jag ens tänkt tanken på annat än en kram.
  • Underhill
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 21:35:51 följande:
    Vet du anledningen till att lusten saknas? Jag försöker verkligen förstå, men vet ej hur jag ska hantera alla känslor och osäkerhet som spökar varje gång jag blir avvisad. Ibland känner jag mig avvisad redan innan jag ens tänkt tanken på annat än en kram.

Trötthet framför allt. Sen har vi olika intresse, prioriteringar. Lägg därtill olika bakgrund, erfarenhet och uppväxt, så behövs det mycket kommunikation för att förstå varandra. Nu är jag man, så det finns säkert fler orsaker och anledningar till att det blev som det blev och är i den relationen jag lever i jämfört med dig där du är kvinnan i er relation eller så har det enbart med hur man är som individ oavsett man och kvinna!? Inte helt lätt hur som helst. Ökad förståelse har hjälpt mig att hantera frustrationen, tyvärr har jag tröttnat lite på att ta initiativ. Mest för att slippa bli avvisad. Trist men sant. Tröttheten är dock den största boven som det är nu.
    E vi överens så kör vi
  • Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 21:25:14 följande:

Så du har känt att du fått utlopp för din sexuella frustration genom chatt och liknande?

Ja men jag har som sagt bara haft under kortare perioder och älskar uppkåtnings perioden :)
  • Anonym (Frustrerad)
    Underhill skrev 2016-04-09 22:00:11 följande:

Trötthet framför allt. Sen har vi olika intresse, prioriteringar. Lägg därtill olika bakgrund, erfarenhet och uppväxt, så behövs det mycket kommunikation för att förstå varandra. Nu är jag man, så det finns säkert fler orsaker och anledningar till att det blev som det blev och är i den relationen jag lever i jämfört med dig där du är kvinnan i er relation eller så har det enbart med hur man är som individ oavsett man och kvinna!? Inte helt lätt hur som helst. Ökad förståelse har hjälpt mig att hantera frustrationen, tyvärr har jag tröttnat lite på att ta initiativ. Mest för att slippa bli avvisad. Trist men sant. Tröttheten är dock den största boven som det är nu.

Ja alla är vi ju olika och har olika behov, men det är trist när man inte synkar med varandra. Samma här, att bli avvisad gång på gång ger en inte direkt någon egoboost och tillslut ledsnar på att försöka.
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 22:24:03 följande:

Ja men jag har som sagt bara haft under kortare perioder och älskar uppkåtnings perioden :)

Ja visst är det underbart att gå och sukta efter varandra och små retas lite under dagen. Ett långt förspel är aldrig fel så länge det inte pågår flera månader ;)
Svar på tråden Blir galen snart!