• Anonym (Frustrerad)

Blir galen snart!

Jag har en så galet het man som gör mig tokig så fort han klär av sig och lägger sig bredvid mig. Vårt sexliv har varit det bästa jag haft med någon någonsin! Men nu sen några månader tillbaka så har hans lust försvunnit mer och mer. Pga hans oro för jobb och en skada han fått som han behövt operera sig för (inget livshotande). Vi har inte haft sex på ca 4 månader och jag håller på att bli tokig. Har pratat med honom om detta men det ända han säger är att han förstår mig men det sista han tänker på nu är sex. Han har blivit betydligt bättre efter operationen men visar fortfarande inget intresse. Jag har visat mitt stöd, absolut inte tjatat och hoppats på att lusten ska komma tillbaka men nej! Vad fan gör man? Älskar sex och är så vansinnigt frustrerad över detta.

• Svar på tråden Blir galen snart!
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 16:02:59 följande:

Glad att höra även om det enda jag kan göra är prata om det :) 

Något mer går ju inte direkt tyvärr

Kul att prata med någon som är likasinnad när det gäller sexbiten :)
  • Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 17:39:18 följande:
    Kul att prata med någon som är likasinnad när det gäller sexbiten :)
    Så är det absolut <3 

Skulle gärna prata mycket mer om massa saker men vet inte hur passade det är här xD
  • Anonym (Frustrerad)

Svårt att förstå vad som rör sig i mannens huvud. Jag ser bra ut, är vansinnigt nöjd med min kropp, vältränad på ett feminint sätt, fin rumpa och känner mig oftast sexig. Förr kunde han inte ens gå förbi mig utan att röra vid mig för att senare ta mig i köket.

• Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 17:44:27 följande:

Svårt att förstå vad som rör sig i mannens huvud. Jag ser bra ut, är vansinnigt nöjd med min kropp, vältränad på ett feminint sätt, fin rumpa och känner mig oftast sexig. Förr kunde han inte ens gå förbi mig utan att röra vid mig för att senare ta mig i köket.

Ja jag kan verkligen förstå hur det kan kännas. 

Min fästmö får ibland perioder av mindre sexuell av sig och då känner jag verkligen av skillnaden :) 
    Älskar att röra och smeka och bara Behöva någon och sedan ta dem där och då.
  • Anonym (Hasse)

Om jag får säga vad jag tror så beror det på den smärtstillande medicinen, det beror inte på dig. Jag vet, för jag äter själv smärtstillande. Hoppas han blir bättre snart så han kan minska och sen sluta så ska du se att du får din karl tillbaka :)

• Underhill
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 17:36:32 följande:
    Levt/lever i ett sådant förhållande?

Lever...
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (Hasse) skrev 2016-04-09 17:51:44 följande:
    Om jag får säga vad jag tror så beror det på den smärtstillande medicinen, det beror inte på dig. Jag vet, för jag äter själv smärtstillande. Hoppas han blir bättre snart så han kan minska och sen sluta så ska du se att du får din karl tillbaka :)

Tror oxo det
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Hasse)

Får man fråga vad det är för smärta och vilken medicin? Svara bara om du vill :)

• Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Hasse) skrev 2016-04-09 18:02:40 följande:

Får man fråga vad det är för smärta och vilken medicin? Svara bara om du vill :)

Vill inte skriva för ingående vad det är för typ av smärta då jag har valt att vara anonym :) en skada som är vanlig för fysiskt aktiva män om det nu kanske kan hinta lite. Ja kanske det är så, hoppas ju innerligt att det inte är mig det beror på.
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 17:48:38 följande:

Ja jag kan verkligen förstå hur det kan kännas. 

Min fästmö får ibland perioder av mindre sexuell av sig och då känner jag verkligen av skillnaden :) 

Älskar att röra och smeka och bara Behöva någon och sedan ta dem där och då.

Hur har du hanterat det då? :)
Svar på tråden Blir galen snart!