• Anonym (Frustrerad)

Blir galen snart!

Jag har en så galet het man som gör mig tokig så fort han klär av sig och lägger sig bredvid mig. Vårt sexliv har varit det bästa jag haft med någon någonsin! Men nu sen några månader tillbaka så har hans lust försvunnit mer och mer. Pga hans oro för jobb och en skada han fått som han behövt operera sig för (inget livshotande). Vi har inte haft sex på ca 4 månader och jag håller på att bli tokig. Har pratat med honom om detta men det ända han säger är att han förstår mig men det sista han tänker på nu är sex. Han har blivit betydligt bättre efter operationen men visar fortfarande inget intresse. Jag har visat mitt stöd, absolut inte tjatat och hoppats på att lusten ska komma tillbaka men nej! Vad fan gör man? Älskar sex och är så vansinnigt frustrerad över detta.

• Svar på tråden Blir galen snart!
  • Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 13:40:21 följande:
    Hur tycker ni att det fungerar med ett öppet förhållande? Blir det ingen svartsjuka? Min man blir lite småtjurig när han ser män som stirrar lite för länge som han själv uttrycker det.
    Nej för oss finns det inte någon direkt svartsjuka. 
    Det kan vara ifrån gång till gång, som att min fästmö är den enda av oss som har träffat någon och haft sex utanför oss. Men om jag hade bet att hon inte gjorde det just den kvällen för att jag exempelvis har haft en dålig kväll på jobbet hade hon inte gjort det. 

Sen tycker jag att det är väldigt sexigt att veta att andra män trånar efter min tjej så det fungerar utmärkt för mig. 

Men vi har ju även haft en väldigt öppenhet när det till såna här saker, det är det viktigaste. Var ärlig och öppen och prata med varandra liksom :)
  • Anonym (Frustrerad)

Ja visst är det viktigt att prata med varandra. Jag vill inte leva utan sex, det skulle inte fungera för mig. Han kanske skäms över att inte ha lusten till att tillfredställande just nu. Vet varken ut eller in. Jag är väldigt nöjd med min kropp och har haft en väldigt bra självkänsla, men den börjar dala lite efter att ha blivit avvisat så många gånger nu.

• Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 13:51:56 följande:

Ja visst är det viktigt att prata med varandra. Jag vill inte leva utan sex, det skulle inte fungera för mig. Han kanske skäms över att inte ha lusten till att tillfredställande just nu. Vet varken ut eller in. Jag är väldigt nöjd med min kropp och har haft en väldigt bra självkänsla, men den börjar dala lite efter att ha blivit avvisat så många gånger nu.

Det är det som verkligen är trist också, man kan börja med hur bra självkänsla som helst men tillräckligt mycket avvisanden och man börjar må dåligt och undra liksom. 
    Och då blir det ju svårt att tycka om om man får uppmärksamhet på andra ställen också.
  • Anonym (Frustrerad)

Men han kan även slänga ur sig en kommentar om hur sjukt het jag är och att han älskar min tajta kropp. Det är om mer frustrerande då jag direkt tänder när han säger sånt och att då sen bli avvisad igen gör mig tokig. Springa runt och vara konstant kåt är då fan inte skoj om man inte kan få utlopp för det.

• Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 14:04:46 följande:

Men han kan även slänga ur sig en kommentar om hur sjukt het jag är och att han älskar min tajta kropp. Det är om mer frustrerande då jag direkt tänder när han säger sånt och att då sen bli avvisad igen gör mig tokig. Springa runt och vara konstant kåt är då fan inte skoj om man inte kan få utlopp för det.

Nej absolut inte :( 

Och även om sexleksaker är kul och så, så när man blir riktigt kåt tack vare någon annan så vill man ju verkligen bara knulla riktigt jävla ordentligt. 

Själv är jag ju någon som älskar att behaga människor på alla sätt jag bara kan hela tiden, så jag skulle göra allt jag kunde för att hjälpa dig :)
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 14:07:42 följande:

Nej absolut inte :( 

Och även om sexleksaker är kul och så, så när man blir riktigt kåt tack vare någon annan så vill man ju verkligen bara knulla riktigt jävla ordentligt. 

Själv är jag ju någon som älskar att behaga människor på alla sätt jag bara kan hela tiden, så jag skulle göra allt jag kunde för att hjälpa dig :)

Exakt! Det är det jag vill. Bli knullad hårt! Och jag vill inte behöva böna och be för att bli det.
  • Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 14:14:51 följande:
    Exakt! Det är det jag vill. Bli knullad hårt! Och jag vill inte behöva böna och be för att bli det.
    Jag älskar att knulla riktigt jävla hårt!  Alltså det ska eka i rummet av varje klatch.
  • Meatballsurgery
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 14:16:14 följande:
    Jag älskar att knulla riktigt jävla hårt!  Alltså det ska eka i rummet av varje klatch.
    Helst efter att jag ätit min partner till en riktigt hård orgasm eller två 
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 14:18:12 följande:

Helst efter att jag ätit min partner till en riktigt hård orgasm eller två 

Hur länge har ni varit tillsammans? Det var så min man alltid gjorde tills för ungefär ett år sedan. Suck! Du gör inte min frustration mindre om man säger så ;)
  • Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 14:25:08 följande:
    Hur länge har ni varit tillsammans? Det var så min man alltid gjorde tills för ungefär ett år sedan. Suck! Du gör inte min frustration mindre om man säger så ;)
    Vi har snart varit ihop i fem år nu :) 

Förlåt, vill du att jag ska sluta? ;)
Svar på tråden Blir galen snart!