• Anonym (Frustrerad)

Blir galen snart!

Jag har en så galet het man som gör mig tokig så fort han klär av sig och lägger sig bredvid mig. Vårt sexliv har varit det bästa jag haft med någon någonsin! Men nu sen några månader tillbaka så har hans lust försvunnit mer och mer. Pga hans oro för jobb och en skada han fått som han behövt operera sig för (inget livshotande). Vi har inte haft sex på ca 4 månader och jag håller på att bli tokig. Har pratat med honom om detta men det ända han säger är att han förstår mig men det sista han tänker på nu är sex. Han har blivit betydligt bättre efter operationen men visar fortfarande inget intresse. Jag har visat mitt stöd, absolut inte tjatat och hoppats på att lusten ska komma tillbaka men nej! Vad fan gör man? Älskar sex och är så vansinnigt frustrerad över detta.

• Svar på tråden Blir galen snart!
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 14:45:07 följande:

Ja vi tycker om det väldigt mycket ;)

Hej fellow 85:a :) 

Hur länge har ni varit ihop?

Hej 85:an, men jag är en 86:a och blivande 30åring :) 3,5 år har vi varit tillsammans
  • Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 15:40:50 följande:
    Hej 85:an, men jag är en 86:a och blivande 30åring :) 3,5 år har vi varit tillsammans
    Hej lilla 86:a :) 

Det är inte lätt att vara tillsammans så länge och sedan få sådan stor ändring :( Skulle jag kunna hjälpa så skulle jag gärna :)
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 15:43:36 följande:

Hej lilla 86:a :) 

Det är inte lätt att vara tillsammans så länge och sedan få sådan stor ändring :( Skulle jag kunna hjälpa så skulle jag gärna :)

Nej trodde då aldrig att vi skulle få ett sådant problem då vi verkligen varit synkade med lusten innan. Tack du :)
  • Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 15:48:45 följande:
    Nej trodde då aldrig att vi skulle få ett sådant problem då vi verkligen varit synkade med lusten innan. Tack du :)
    Nej det är synd :( 

*kramar och gos* Alltid där för någon i behov
  • Underhill
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 15:38:24 följande:
    Han äter endast smärtstillande och så vitt jag vet så minskar ej sexlusten av just dessa iaf.

Ok, du har säkert rätt när det gäller medicinen även om smärtstillande kan vara olika starka och påverka olika saker olika mycket. Kan det vara så att han är lite underlägset orolig när han ser och hör att du har lust och vill!?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-09 15:51:04 följande:

Nej det är synd :( 

*kramar och gos* Alltid där för någon i behov

Tack det värmde, detsamma till dig :)
  • Anonym (Frustrerad)
    Underhill skrev 2016-04-09 15:54:48 följande:

Ok, du har säkert rätt när det gäller medicinen även om smärtstillande kan vara olika starka och påverka olika saker olika mycket. Kan det vara så att han är lite underlägset orolig när han ser och hör att du har lust och vill!?

Så kan det absolut vara, det är därför jag har försökt att tona ner det hela lite och inte varit på eller tjatat om det. Att han ska få chansen att hinna känna lust och ta initiativet till sex ist. Men det är som sagt väldigt frustrerande att vänta och vänta och vänta när ingenting händer :/
  • Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 15:59:21 följande:
    Tack det värmde, detsamma till dig :)
    Glad att höra även om det enda jag kan göra är prata om det :) 

Något mer går ju inte direkt tyvärr
  • Underhill
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 16:02:51 följande:
    Så kan det absolut vara, det är därför jag har försökt att tona ner det hela lite och inte varit på eller tjatat om det. Att han ska få chansen att hinna känna lust och ta initiativet till sex ist. Men det är som sagt väldigt frustrerande att vänta och vänta och vänta när ingenting händer :/

Nä, det är ingen höjdare att vänta du :/....känner igen den känslan alltför väl!
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Frustrerad)
    Underhill skrev 2016-04-09 16:07:23 följande:

Nä, det är ingen höjdare att vänta du :/....känner igen den känslan alltför väl!

Levt/lever i ett sådant förhållande?
Svar på tråden Blir galen snart!