• aash

Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!

Hej!
    Vi är nu redo för syskon till vår 2 åring och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi blir gravida! Vi satsar på att börja nu i maj, är det fler som är i startgroparna?;)

• Svar på tråden Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!
  • Jenyma

Det är trååååkigt att vänta. Än är det minst en vecka kvar innan något skulle synas på ett test. Ååhhh så otålig jag är!

• Jenyma
    Sajo25 skrev 2016-05-11 20:04:40 följande:

Hoppar in här! Har en son på 3 år och nu försöker vi med ett syskon! Har ÄL kring 17/5 och bim 30/5 så väntan känns enormt lång!!

Välkommen! Lycka till! :D
  • Sajo25
    Jenyma skrev 2016-05-12 07:56:31 följande:

Välkommen! Lycka till! :D

Tack :)
  • FlikkanM
    aash skrev 2016-05-11 19:06:58 följande:

Har sedan igår haft väldigt ont i brösten, eller rättare sagt bröstvårtorna... De som sticker och känns allmänt konstiga.

Brukar inte ha så innan mens vad jag kan komma ihåg. Mannen tyckte att ja skulle ta ett gravtest men att göra det på bim-6 känns ju alldeles för tidigt...

Åh varför kan tiden inte gå lite snabbare?;)

Åh hoppas hoppas, men idag är det väl BIM -5 då, så du in väl smygtesta eller imorgon?

Själv funderar jag på om jag kommer få några symtom, spännande å se. Tycker nog som dig att tiden kan gå liiiite snabbare.
  • aash
    FlikkanM skrev 2016-05-12 12:25:57 följande:
    Åh hoppas hoppas, men idag är det väl BIM -5 då, så du in väl smygtesta eller imorgon?

Själv funderar jag på om jag kommer få några symtom, spännande å se. Tycker nog som dig att tiden kan gå liiiite snabbare.
    Hehe testade igår men det var ju såklart negativt. Hade nog inte förväntat mig ngt annat heller. Har beställt nya test nu så hoppas de kommer imorgon.
  • SamsonS

Nu var det några dagar sen jag testade sist, vad tror bi om detta? Ser ni något?

Enda jag känner är lite ilande i magen till och från och samma ryggvärk som vid äl :)

• Bäbiiiis
    SamsonS skrev 2016-05-13 10:11:55 följande:

Nu var det några dagar sen jag testade sist, vad tror bi om detta? Ser ni något?

Enda jag känner är lite ilande i magen till och från och samma ryggvärk som vid äl :)

Åh jag tror jag ser ett streck :D

Hihi... gissar på positivt men vågar inte säga säkert.
  • SamsonS
    Bäbiiiis skrev 2016-05-13 10:40:31 följande:
    Åh jag tror jag ser ett streck :D

Hihi... gissar på positivt men vågar inte säga säkert.
    Åhh jag hoppas så innerligt att det blir starkare!! :) Vi har snart kämpat ett år och fått ett missfall på vägen. Tror jag ska köpa ett cb som jag kan ta imorgon :)
  • FlikkanM

Nu har jag känt av så illamående vid några tillfällen och ett par yrselattacker. Men har en pirrande känsla i brösten men inte öm. Nån mer med pirret?

• aash
    FlikkanM skrev 2016-05-13 18:54:37 följande:

Nu har jag känt av så illamående vid några tillfällen och ett par yrselattacker. Men har en pirrande känsla i brösten men inte öm. Nån mer med pirret?

Lite pirr men mest öm faktiskt! Annars inga andra tecken.. Möjligtvis lite humörsvängningar men så kan de ju vara innan bim!
Svar på tråden Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!