Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!
Hej!
Vi är nu redo för syskon till vår 2 åring och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi blir gravida! Vi satsar på att börja nu i maj, är det fler som är i startgroparna?;)
Hej!
Vi är nu redo för syskon till vår 2 åring och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi blir gravida! Vi satsar på att börja nu i maj, är det fler som är i startgroparna?;)
Någon mer som testar med Clearblues digitala äl-test?
Jag kör alltid med dom som typ bekräftelse på äl. Nu har jag inga fler stickor än ett till cb-digital. Jag fick det här nyss och fortfarande blinkande gubbe, ser ju ut att kunna bli positivt när som helst tycker jag. Så, när tar jag sista stickan tycker ni? Ikväll? På eftermiddagen? Imorgon? Vill ju inte missa heller!
Jag har ingen lust att köpa fler äl-test heller eftersom jag har tänkt att jag inte ska behöva fler något mer ;P
Åh blir galen på kroppen idag, sån motvärk att jag var tvungen att sätta mig, ont även när jag sitter, öm över tjejscen, yr i omgångar och öm i bröstvårtorna och pirrar i brösten men de gör inte ont. Ja det är bara att vänta å se.....
Ska ju inte må så här nu om jag hade ÄL igår som min senaste teori var....
Låter jobbigt men också helt normalt med molvärk dagen efter äl tänker jag. Så din teori kan ju ändå stämma.
Nu börjar den lååånga väntan på BIM. Jag har ca 19 maj. När har ni? Finns någon lista? :)
Nu börjar den lååånga väntan på BIM. Jag har ca 19 maj. När har ni? Finns någon lista? :)
Bim 12 maj :)
Bim 24 maj
Nu har min första mens kommit efter jag tagit ut spiralen! 5 dagar tidigare än beräknat från min normala cykel! Aldrig tyckt att få mens vart så spännande som nu haha ;)
Så om 5 dagar ska jag börja med ÄL tester!