Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!
Hej!
Vi är nu redo för syskon till vår 2 åring och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi blir gravida! Vi satsar på att börja nu i maj, är det fler som är i startgroparna?;)
Hej!
Vi är nu redo för syskon till vår 2 åring och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi blir gravida! Vi satsar på att börja nu i maj, är det fler som är i startgroparna?;)
Gör du??? Åh jag vågar inte lita på de där svaga strecket ännu!!
Tar nytt imorgon!
Hoppar in här! Hoppas på ett plus i slutet av månaden, hade troligtvis ÄL igår och hoppas tt det tar sig nu :) har en dotter född i okt 14, nu hoppas vi på en lillebror! Håll tummarna!
Sjukt störigt. Förut så fick jag alltid utslag på ägglossningstest. Nu har jag testat i 9 dagar och allt jag fått är utslag för högt östrogen i 5 dagar. Av en annan anledning gjordes ett ultraljud CD13 och då visade läkaren lite snabbt ett gäng mogna folliklar i äggstocken och sa att den just ägglossat. Hon var dålig på svenska så jag tar exaktheten med en nypa salt. Hon kan mycket väl ha menat att ägglossningen antingen var på gång eller redan hade skett. Jag tror inte man via ultraljud kan se om en av folliklarna släppt eller inte.
Jag har hur som helst haft ägglossningkänningar runt CD14. Är lite osäker på vilka dagar vi hade sex, men jag tror det var typ CD10 och CD13. Vi styr inte utan kör på då vi känner för't.
Hur är det för er? Schemalagt eller hur som? Vi är bara på första försöket än, risken är stor att det blir mer planerat allt eftersom tiden går.
Idag är jag på bim-3 och såhär såg testet ut nu på morgonen. Suddiga bilder men de få duga.
Vad sägs?
Gör du??? Åh jag vågar inte lita på de där svaga strecket ännu!!
Tar nytt imorgon!
Låter ju som graviditetsymtom tycker jag! Så kanske bim-1 för dej ändå?
Tog ett nytt test imorse och då såg det ut såhär.
Gårdagens är alltså det understa på bilden.