• aash

Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!

Hej!
    Vi är nu redo för syskon till vår 2 åring och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi blir gravida! Vi satsar på att börja nu i maj, är det fler som är i startgroparna?;)

• Svar på tråden Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!
  • Bäbiiiis
    FlikkanM skrev 2016-05-05 23:24:18 följande:

Woho, grattis! Har du testat nått mer?

Jag gjorde ett test påbäl+10 också som blev lite starkare. Idag har jag bim och ingen mens ännu :)

Gör nog ett test till imorgon kanske.
  • Bäbiiiis
    FlikkanM skrev 2016-05-05 23:24:18 följande:

Woho, grattis! Har du testat nått mer?

Jag gjorde ett test påbäl+10 också som blev lite starkare. Idag har jag bim och ingen mens ännu :)

• aash
    Bäbiiiis skrev 2016-05-06 07:44:50 följande:

Så roligt!! Håller tummarna för dej!!
  • Marängen
    maartiiina skrev 2016-05-03 09:48:43 följande:

Hej,

Har har vi en som ganska nyligen plussat, för ca en vecka sen. Vart vårat 4e försök och det tog sig. Har en dotter på 1år och går allt som det ska blir det syskon kring årsskiftet.

Håller tummarna för massa plus här inne nu och grattis till er som redan gjort de :)

Grattis till plusset och välkommen :D
  • Marängen
    Bäbiiiis skrev 2016-05-06 07:44:50 följande:

Stort grattis :D åh vad spännande!! Hur mår du? Höll illamåendet i sig?
  • Bäbiiiis
    Marängen skrev 2016-05-06 09:25:15 följande:

Tack! Nej illamåendet höll bara i lite svagt i 2 dagar men nu har det gått över. Hoppas det håller sig borta. Jag brukar alldrig må illa, inte heller förra grav. Dock kommer jag säkert få foglossning igen. Fick i v 10 förra gången.

Men förutom att jag fått munsår mår jag bara bra :)
  • Bäbiiiis
    Marängen skrev 2016-05-06 09:25:15 följande:

Hur går det för dig? Har du haft äl ännu?
  • Marängen
    Bäbiiiis skrev 2016-05-06 10:42:03 följande:
    Tack! Nej illamåendet höll bara i lite svagt i 2 dagar men nu har det gått över. Hoppas det håller sig borta. Jag brukar alldrig må illa, inte heller förra grav. Dock kommer jag säkert få foglossning igen. Fick i v 10 förra gången.

Men förutom att jag fått munsår mår jag bara bra :)
    Åh vad skönt! När har du bf?
    Jag kräktes från vecka 7 tills dottern föddes, det hoppas jag att jag slipper nästa graviditet. Foglossning är inte roligt heller :( jag känner av det fortfarande faktiskt, nästan 10 månader efter förlossningen så jag har nog inte så bra förutsättningar tyvärr.

Jag har massa äl-flytningar nu och det börjar bli lite starkare på testen så jag tror typ äl måndag-tisdag :) skönt att den kommer tidigare, förra cykeln fick jag inte äl förens CD26, nu är jag på CD19. Men jag hade precis slutat amma förra cykeln så det är klart det tar lite tid att komma tillbaka igen för kroppen.
    Jag var väldigt fertil innan dottern kom (dock otur med 3 missfall) men hoppas att det fortfarande håller i sig ;)
  • Bäbiiiis
    Marängen skrev 2016-05-06 11:47:00 följande:

Åh vad skönt! När har du bf?

Jag kräktes från vecka 7 tills dottern föddes, det hoppas jag att jag slipper nästa graviditet. Foglossning är inte roligt heller :( jag känner av det fortfarande faktiskt, nästan 10 månader efter förlossningen så jag har nog inte så bra förutsättningar tyvärr.

Jag har massa äl-flytningar nu och det börjar bli lite starkare på testen så jag tror typ äl måndag-tisdag :) skönt att den kommer tidigare, förra cykeln fick jag inte äl förens CD26, nu är jag på CD19. Men jag hade precis slutat amma förra cykeln så det är klart det tar lite tid att komma tillbaka igen för kroppen.

Jag var väldigt fertil innan dottern kom (dock otur med 3 missfall) men hoppas att det fortfarande håller i sig ;)

Så spännande att äl närmar sig. Jo jag är nog också ganska fertil. Blivit gravid på första, fjärde och andra försöket. Min första grav blev mf i v 12.

Ja usch för foglossning och ännu mera usch för missfall :(

Jag har bf 17 januari :)
  • FlikkanM

Nu har jag fått massiva ÄL sekret så tror nog jag har ÄL nu eller snart! Det blir mysa ikväll å hel helgen! Kanske är det så att jag har en ordentlig ÄL IOM alla kramper från i söndags! Blir knäpp på hur kroppen funkar men fasiken vad skönt att se att det är nog nu jag har ÄL :) nått klockrent tecken hahaha

Svar på tråden Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!