Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!
Hej!
Vi är nu redo för syskon till vår 2 åring och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi blir gravida! Vi satsar på att börja nu i maj, är det fler som är i startgroparna?;)
Hej!
Vi är nu redo för syskon till vår 2 åring och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi blir gravida! Vi satsar på att börja nu i maj, är det fler som är i startgroparna?;)
Nu har min första mens kommit efter jag tagit ut spiralen! 5 dagar tidigare än beräknat från min normala cykel! Aldrig tyckt att få mens vart så spännande som nu haha ;)
Så om 5 dagar ska jag börja med ÄL tester!
Hej hej! Jag hoppar in här. Min dotter är 10 månader och jag och sambon tänkte dra igång lite smått. Det tog över ett halvår att få till dottern så vi tänker att det kanske blir något liknande den här gången. Men det finns ju inga garantier, vi får se om det går alls!
Hej hej! Jag hoppar in här. Min dotter är 10 månader och jag och sambon tänkte dra igång lite smått. Det tog över ett halvår att få till dottern så vi tänker att det kanske blir något liknande den här gången. Men det finns ju inga garantier, vi får se om det går alls!
Nu har jag varit helt fri från motvärk och allt vad det heter. Faktiskt riktigt skönt! Nu hoppas jag på lite symtom om några dagar om ett ägg fäster. Borde vara på ÄL + 3-4 idag så vi får se. Men mer harmonisk i kroppen än förra veckan när det testades å kändes efter så mycket.
Välkommen :) jag känner igen din bild och ditt namn, var du med i nån grupp när du väntade dottern? :) föddes hon i juli?
Har sedan igår haft väldigt ont i brösten, eller rättare sagt bröstvårtorna... De som sticker och känns allmänt konstiga.
Brukar inte ha så innan mens vad jag kan komma ihåg. Mannen tyckte att ja skulle ta ett gravtest men att göra det på bim-6 känns ju alldeles för tidigt...
Åh varför kan tiden inte gå lite snabbare?;)
Har sedan igår haft väldigt ont i brösten, eller rättare sagt bröstvårtorna... De som sticker och känns allmänt konstiga.
Brukar inte ha så innan mens vad jag kan komma ihåg. Mannen tyckte att ja skulle ta ett gravtest men att göra det på bim-6 känns ju alldeles för tidigt...
Åh varför kan tiden inte gå lite snabbare?;)
Hoppar in här! Har en son på 3 år och nu försöker vi med ett syskon! Har ÄL kring 17/5 och bim 30/5 så väntan känns enormt lång!!