• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Anonym (Syskon2017)
    lillagumman85 skrev 2016-05-24 14:13:04 följande:
    Jag har också bim den 2 juni. jag tänkte också testa på morsdag med som dessutom råkar vara min födelsedag i år! Skulle vara otroligt häftigt! håller tummarna för oss!
    Åååh vad spännande! Bästa födelsedagspresenten ever!! <3 Hur länge har ni försökt? och har du några symtom?? :)
  • lillagumman85
    Anonym (Syskon2017) skrev 2016-05-24 14:19:50 följande:

Åååh vad spännande! Bästa födelsedagspresenten ever!! <3 Hur länge har ni försökt? och har du några symtom?? :)

Ja visst hade det varit det! <3

Detta är vårt första försök och jag räknar inte med att det ska ta sig direkt... men man vet ju aldrig!

Jag har svullen mage och lite ont.. men det brukar jag typ ha så inga symtom direkt. Tror att jag hade sen äl med.. kör inte med några tester så vet inte säkert när den va. Kan ha varit så sent som igår.. så vi sexade även då. bara att vänta och se nu.
  • Zoey90

Äl + 8. Har fortfarande mensvärk värre än någonsin, bröst som exploderar och nu kom febern också. Vill bara spola fram tiden några dagar så jag får ta ett test... Vill ju inte stoppa i mig värktabletter heller nu när jag inte vet om jag är gravid eller inte. Jag hatar ovissheten :(

• Micki88

Skulle köra var tredje dag till ägglossning, sen varannan dag! För att behålla bra kvalité på dem. Sedan så lever dem ju i kvinnan i flera dagar oftast :)

Mandypandy90 skrev 2016-05-24 12:27:40 följande:

Här kom mensen idag. Men det känns ganska skönt att veta att det är den som legat och spökat. Har känt mig konstig, vilket jag gör ibland innan menar Men nu blir det nya tag! :D Hur tror ni man ska tänka för att ha störst chans att bli gravid? Många säger ju att man ska ha sex varannan dag från det att mensen är slut.

• lillagumman85
    Zoey90 skrev 2016-05-24 15:52:35 följande:

Äl + 8. Har fortfarande mensvärk värre än någonsin, bröst som exploderar och nu kom febern också. Vill bara spola fram tiden några dagar så jag får ta ett test... Vill ju inte stoppa i mig värktabletter heller nu när jag inte vet om jag är gravid eller inte. Jag hatar ovissheten :(

Om jag var dig skulle jag ta en värktablett ändå.

Jag tänker att innan man ens vet något ska man leva precis som vanligt. Inte meningen att man ska behöva gå och må dåligt för att man kanske är gravid. 

Är du osäker så ta ett test för säkerhets skull.. är det negativt så ta en tablett och tänk inte at det kommer skada fostret.

• Loncelot
    lillagumman85 skrev 2016-05-24 16:26:17 följande:

Om jag var dig skulle jag ta en värktablett ändå.

Jag tänker att innan man ens vet något ska man leva precis som vanligt. Inte meningen att man ska behöva gå och må dåligt för att man kanske är gravid. 

Är du osäker så ta ett test för säkerhets skull.. är det negativt så ta en tablett och tänk inte at det kommer skada fostret.

Beror ju helt vad det är för värktablett alvedon är ok men annat skulle jag faktiuskt avstå.
  • copycat

Idag fullt utslag på ÄL-test, dag 19! Herrejesus vad sent. Och mens väntad om typ 9 dagar. Lycka till....känns det som nu:/

• columbus
    copycat skrev 2016-05-24 17:28:38 följande:

Idag fullt utslag på ÄL-test, dag 19! Herrejesus vad sent. Och mens väntad om typ 9 dagar. Lycka till....känns det som nu:/

Jag hade också fullt utslag idag, dag 18. Har dock 11 dagar kvar till beräknad. Håller tummarna för oss båda!
  • Zofia 798

Mitt första inlägg i tråden.. Slutade med p-piller i höstas, sexat på normalt utan resultat. Har lagt in mens och sex i appen p-tracker sedan dess, men tror inte min äl stämmer in i appen. Har precis köpt på mig äl-stickor så jag kan testa hemma när jag har äl på riktigt. Sexade runt äl datum i appen men vet inte.. Hade äl enligt appen lördag 21. hade sex fre, lör, sön mån.. så lite sent ute den här månaden :( Hoppas ändå, men har inte allt för stora förhoppningar dock. Har BIM 4 juni.. Så håller tummarna, annars får de bli nya tag nästa äl den 15 juni. Med mer egen koll på flytningar och stickor.. Fick reda på att min svägerska plussat. Så det skulle vara roligt om vi också kunde göra det snart! Håller tummarna för alla er andra också! :)

Svar på tråden BIM - juni 2016