• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • copycat
    columbus skrev 2016-05-24 17:55:22 följande:
    Jag hade också fullt utslag idag, dag 18. Har dock 11 dagar kvar till beräknad. Håller tummarna för oss båda!
    Åh jag med, håller tummarna stenhårt:)! Sambon åkte iväg innan jag hann ta testet, skickade sms att han inte behöver bli så sen hem:P om inte annat måste vi få till det imorgon. Vi fick till det i söndagskväll och dom kan ju teoretiskt leva till torsdagkväll så där kanske vi också har en chans. Är mer den korta lutealfasen som skulle kunna ställa till det. Gaah..
  • MissJL

Då min mens kom igår, 5 dagar förtidigt så hoppar jag in i den här gruppen! Andra försöket. Har haft spiral i 4 år o varit utan mens så nu håller jag på o lära känna kroppen igen :) Mensen brukade dyka upp runt 27 varje månad... Kommer köra med äl tester, antagligen CB dubbel digital..

• Svelin

Nu kommer en sån där intim och lite småäcklig fråga. ;) Jag hade idag en rejäl flytning som såg ut som äggvita. Lite gulaktig i färgen. Varken vanligt ältest eller clearblues med dubbelindikator visar nåt. Gick tillbaka och läste mina anteckningar under de två cykler jag haft sen pillerstopp och insåg att jag haft något liknande de gångerna också som inträffar ca en vecka innan äl. Är det någon mer som har så??

• Anonym (EL)

[quote=76654698][quote-nick]copycat skrev 2016-05-24 17:28:38 följande:[/quote-nick]

Idag fullt utslag på ÄL-test, dag 19! Herrejesus vad sent. Och mens väntad om typ 9 dagar. Lycka till....känns det som nu:/

Men du! Jag hade ÄL fem dagar innan mens när jag blev gravid med vår dotter, så visst kan det gå!

• Anonym (EL)
    Mandypandy90 skrev 2016-05-24 12:27:40 följande:

Här kom mensen idag. Men det känns ganska skönt att veta att det är den som legat och spökat. Har känt mig konstig, vilket jag gör ibland innan menar Men nu blir det nya tag! :D Hur tror ni man ska tänka för att ha störst chans att bli gravid? Många säger ju att man ska ha sex varannan dag från det att mensen är slut.

Åh, så tråkigt. Jag gissar på att det bästa är att ha sex regelbundet. Men jag blev pp något sätt gravid direkt efter att min sambo spenderar sex månader i Afghanistan så det fungerar tydligen på det sätter också, haha
  • aprilhimlen95

Mitt första inlägg! Är 21 år och jag och sambon är inne på andra riktiga försöket. Inte ätit p-piller på 5 månader men detta är första två månaderna vi verklgien försöker pricka in äl. Är inne på dag 13 efter senaste mensens första dag så borde ha äl nu i dagarna. Vi sexar på varannan dag och hoppas på det bästa :) Bim är alltså 9-10 juni. Har haft oregelbunden mens sen jag slutade med piller men börjar nog bli ordning på den. Förra månaden var min menscykel på 30 dagar så går efter de nu med! Kul att följas åt! Kram på er

• Anonym (Dl)
    Anonym (EL) skrev 2016-05-24 20:23:20 följande:

[quote=76654698][quote-nick]copycat skrev 2016-05-24 17:28:38 följande:[/quote-nick]

Idag fullt utslag på ÄL-test, dag 19! Herrejesus vad sent. Och mens väntad om typ 9 dagar. Lycka till....känns det som nu:/

Men du! Jag hade ÄL fem dagar innan mens när jag blev gravid med vår dotter, så visst kan det gå!

Ägglossning test kan ge utslag av graviditetsig hormonet. Då dom hormonerna är väldigt lika. Så kan ha varit de som visade 5 dagar innan bim :)
  • Micki88

Ont i ljumskarna o underlivet! BMI på fredag. Känns som mensen är på gång....

• Everestmadz

Har en hel del vattninga flytningar och ja, det rent ut sagt rinner. BMI på lördag, inga övriga symtom. Läste runt på vattninga och trådiga flytningar kan tyda på graviditet men ja, vi får hålla tummarna. Hur går det för er andra?

• Rosenblad
    Zoey90 skrev 2016-05-24 15:52:35 följande:

Äl + 8. Har fortfarande mensvärk värre än någonsin, bröst som exploderar och nu kom febern också. Vill bara spola fram tiden några dagar så jag får ta ett test... Vill ju inte stoppa i mig värktabletter heller nu när jag inte vet om jag är gravid eller inte. Jag hatar ovissheten :(

Alvedon ska ju va okej men inte tex Ipren. :)
Svar på tråden BIM - juni 2016