• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Preggo87
    mixXi skrev 2016-06-07 14:46:34 följande:

Min sambo har också svårt att komma i mig. Underlättar mycket om han inte kommit på några dagar. Men då har man ju liksom bara ett försök och får verkligen jobba på att pricka in ÄL.

Denna månad är jag hoppfull då vi lyckades få till det både på äl -3 och äl -1. Är nu på äl+12. Dock noll symtom så det känns tråkigt. Vågar inte riktigt testa ännu. Kommer dessutom inte träffa sambon förrän på fredag så vill inte testa för långt innan dess heller. Vill ju inte berätta per telefon OM det nu skulle vara ett plus. Vill inte heller gå och hålla inne på det i flera dagar.

Mycket tankar och funderingar det här barnplanerandet skapar =p

Jag får helt enkelt försöka få honom att hålla sig (han tycker ju som ehm -de flesta män- om att onanera titt som tätt). Enligt min app ska jag ha ÄL den 17/6. Så borde försöka få till det med pojkvännen innan dess och efter. Sjukt frustrerande och svårt det här.
  • Anonym (Preggo?)

Fortfarande ingen mens, ej testat igen!

Bim idag eller +2... Testade som sagt neg igår, ej morgonurin.

Min man påstod idag att tuttarna blivit större efter att ha hämtat sonen på dagis.

Vad tror ni? Jag vågar knappt hoppas!! :-/

Men kan inte slappna av!

• Karitziana
    Anonym (Preggo?) skrev 2016-06-07 18:04:11 följande:

Fortfarande ingen mens, ej testat igen!

Bim idag eller +2... Testade som sagt neg igår, ej morgonurin.

Min man påstod idag att tuttarna blivit större efter att ha hämtat sonen på dagis.

Vad tror ni? Jag vågar knappt hoppas!! :-/

Men kan inte slappna av!

Är i precis samma situation som du! BIM +2 men negativt test. Har också många olika symptom. Ont i magen, irriterad och något ömma bröst. Har haft lite bruna flytningar men ingen mens.. Känns konstigt.. Undra om det går att plussa så pass många dagar efter BIM?
  • Anonym (Preggo?)
    Karitziana skrev 2016-06-07 18:14:13 följande:

Är i precis samma situation som du! BIM +2 men negativt test. Har också många olika symptom. Ont i magen, irriterad och något ömma bröst. Har haft lite bruna flytningar men ingen mens.. Känns konstigt.. Undra om det går att plussa så pass många dagar efter BIM?

Man kan ju vara låghormonare eller ha haft äl sent.. Vi får följas åt! :D

Brukar även alltid gå upp i vikt under premenstruell tid. Men har tappat 1,5-2 kg..
  • josefinenyberg
    ungmamma16 skrev 2016-06-07 14:09:17 följande:

Hoppas verkligen på + snart.. Humörsvängningar och tröttare än vanligt är väl de "enda" symptomen.. Men första barnet var de bara utebliven mens och humörsvängningar först.. Sen fick jag illamående i typ v 14..så hoppas dessa symptom är pga graviditet och inte pms

När tänker du testa då :))?
  • Karitziana
    Anonym (Preggo?) skrev 2016-06-07 18:41:59 följande:

Man kan ju vara låghormonare eller ha haft äl sent.. Vi får följas åt! :D

Brukar även alltid gå upp i vikt under premenstruell tid. Men har tappat 1,5-2 kg..

Ja vi får följas åt :) Jag vågar knappt hoppas, men samtidigt tycker jag att det känns konstigt att mensen inte har kommit igång.. Den har nog aldrig varit sen tidigare..

Hur tänker du nu? Antar att det bara är att vänta och se? :)
  • Tiiffany

Imorgon är det dags för inseminering. Börjar känna lite ägglossningskänningar

• Eili
    Karitziana skrev 2016-06-07 18:14:13 följande:

Jag hade negativt på BIM +4 men mensen kom aldrig så tog ett nytt test utan större förhoppning sex dagar senare så plussade på BIM +10.

Hade inga symtom till en början utan testade för att mensen va sen. Andra testet gjorde jag för att jag fick kraftiga humörsvängningar, vilket jag visserligen har innan mens också, men den lyste med sin frånvaro.

Nu går jag in i vecka 22 imorgon :)
  • Karitziana
    Eili skrev 2016-06-07 19:42:20 följande:

Jag hade negativt på BIM +4 men mensen kom aldrig så tog ett nytt test utan större förhoppning sex dagar senare så plussade på BIM +10.

Hade inga symtom till en början utan testade för att mensen va sen. Andra testet gjorde jag för att jag fick kraftiga humörsvängningar, vilket jag visserligen har innan mens också, men den lyste med sin frånvaro.

Nu går jag in i vecka 22 imorgon :)

Tack för att du delar med dig! Det fick mig att få upp lite hopp :) Nu är det bara att hålla tummarna och avvakta och se vad som händer de närmaste dagarna! Jag hoppas så innerligt att jag går i dina fotspår och bara helt enkelt får plusset lite senare.. :)
  • DevilsDaughter

mixxi: Jag hade testat på morgonen helt enkelt, dagen innan BIM. Är det negativt då så är du med stor sannolikhet inte gravid.

Svar på tråden BIM - juni 2016