• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Anonym (EL)

Köpte två digitala test idag. Är på ÄL+ 10 idag och tänkte testa i helgen. Har bim på söndag/måndag. Huuur ska kag hålla mig tills dess? Haha. Visst borde det gå att testa med ett digitalt på ÄL+13 typ?

• DevilsDaughter

Är du gravid så är det nog stor chans att kunna få positivt redan nu. Jag har ju bara 10 dagar efter ägglossning, sen får jag mens. Jag har alltid fått positivt på min BIM, dvs ÄL+10. Sen är det ju olika för alla, men tror att efter ÄL+10 så är det stora chanser att få positivt om man är gravid.

• Kalimero

Bim +6 och imorse kom mensen. Det blev en cykel på 34 dagar. Har legat detta året på mellan 29-34 dagar. Hade varit så mycket enklare om kroppen körde på samma antal varje månad, eller hur??

Men men.....

Nya tag nästa ÄL men då är jag på semester så jag ska försöka koppla av utan App och stress....

Lycka till alla ni andra och glad sommar!

• aprilhimlen95

Är på ÄL+6. Kände ju 3 hugg i tjejmagen två dagar efter äl. Har väldigt ömma bröstvårtor annars inga symptom. Tror inte de tagit sig denna månad heller tyvärr. Men man hoppas ju såklart. Känns enklare att gå in med inställningen att det inte blir något. Vårt tredje försök nu. Längtar så mycket såklart. Som alla andra här inne :) har aldrig tempat i syfte att bli gravid men vet att min temp vanligen brukar ligga på 36,5. Idag testade jag för skojs skull och hade en temp på 37. Har hört att tempen höjs efter äl? När går den ner igen?

• Cfmilla

Där satte mensen igång på bim, så tack för mig. Nu tar jag sommarlov från allt!

• DevilsDaughter

Eftersom alla tempar så var ju jag med tvungen att göra de Oskyldig.. Nu vet jag ju inte alls vad det betyder, hade 37,6, tempade igen då det kändes högt och hade 37,5. Hmm håller jag på att bli sjuk kanske.. Tror jag brukar ligga mellan 36.5 och 37 i vanliga fall. 

• DevilsDaughter

cfmilla: vad tråkigt!! Lycka till nästa gång ni försöker! Hoppas du kan få tankarna på annat i sommarvädret :)

Svar på tråden BIM - juni 2016