• Anonym (Killen)

Morgonstånd

Vad har ni för förhållande till morgonstånd? Både killar och tjejer kan skriva.

Själv kan jag säga att det är kul med morgonstånd eftersom man får ett kvitto på att den fungerar som den ska. Dock är det lite frustrerande att "tvinga ner" den när man ska kliva upp ur sängen och man inte får använda den när den står som ett spett.

Min tjej brukar inte vilja ta på den när man kliver upp och visar henne att den står givakt. Hon brukar dock fälla någon kommentar om den att det kanske blir till kvällen eller så. Ibland, dock väldigt sällan, brukar hon komma nära och runka den väldigt intensivt och sedan avbryta innan man får utlösning och hon gör detta mest för att retas lite och att man blir extra kåt.

• Svar på tråden Morgonstånd
  • Anonym (Lily)
    livserfaren skrev 2016-07-01 17:08:41 följande:

Jo har alltid varit som kåtast på morgonen i såå många år så för mig har dom absolut bästa stunderna varit på morgonen.

Ja det är väl olika. Min sambo har nästan alltid morgonstånd, men han är också ofta kissnödig då, och efter att han kissat är ståndet borta...
  • livserfaren

O det vet min tjej så jag är ju inte speciellt uthållig då sen gillar ju hon att retas bustjejen min.så tyväär underbart är kort men intensivt.

• livserfaren
    Anonym (Lily) skrev 2016-07-01 17:15:16 följande:

Ja det är väl olika. Min sambo har nästan alltid morgonstånd, men han är också ofta kissnödig då, och efter att han kissat är ståndet borta...

Ja så kan det vara men komplettera med ett blåpiller till sambon så blir det andra bullar.
  • Anonym (tjej35)

Är inte morgonstånd lite av en myt? Att alla män skulle ha det? Rent logiskt så borde det vara rätt sällsynt att man har nattligt stånd just när man vaknar.

• Anonym (Känslig poet och snuskhummer)

Morgonstund har stånd i mund.

• Aikido
    Anonym (tjej35) skrev 2016-07-01 17:22:16 följande:
    Är inte morgonstånd lite av en myt? Att alla män skulle ha det? Rent logiskt så borde det vara rätt sällsynt att man har nattligt stånd just när man vaknar.
    Kanske inte alla men det är vanligt hos många män. Nyfiken på den logiska biten i ditt resonemang.
  • livserfaren
    Anonym (tjej35) skrev 2016-07-01 17:22:16 följande:

Män är olika.kan vakna av ett nattstånd men morgonståndet är pålitligast o bäst för mig.
  • livserfaren

Sen att man har en fantastiskt sexuell o underskön kvinna gör ju inte saken sämre precis

• Anonym (tjej35)
    Aikido skrev 2016-07-01 17:25:19 följande:
    Kanske inte alla men det är vanligt hos många män. Nyfiken på den logiska biten i ditt resonemang.
    Nattligt stånd beror på att kroppen pumpar blod genom alla svällkroppar som ett sorts funktionstest. Detta sker i några minuter och några gånger per natt. Man sover i kanske ungefär 7 timmar varje natt. Att detta då oftast skulle ske precis det ögonblick man vaknar är inte så sannolikt.

• Aikido
    Anonym (tjej35) skrev 2016-07-01 17:33:26 följande:
    Nattligt stånd beror på att kroppen pumpar blod genom alla svällkroppar som ett sorts funktionstest. Detta sker i några minuter och några gånger per natt. Man sover i kanske ungefär 7 timmar varje natt. Att detta då oftast skulle ske precis det ögonblick man vaknar är inte så sannolikt.

Sannolikt eller inte så är det djefvligt vanligt i alla fall så någonting haltar i ditt resonemang.
Svar på tråden Morgonstånd