• Anonym (Killen)

Morgonstånd

Vad har ni för förhållande till morgonstånd? Både killar och tjejer kan skriva.

Själv kan jag säga att det är kul med morgonstånd eftersom man får ett kvitto på att den fungerar som den ska. Dock är det lite frustrerande att "tvinga ner" den när man ska kliva upp ur sängen och man inte får använda den när den står som ett spett.

Min tjej brukar inte vilja ta på den när man kliver upp och visar henne att den står givakt. Hon brukar dock fälla någon kommentar om den att det kanske blir till kvällen eller så. Ibland, dock väldigt sällan, brukar hon komma nära och runka den väldigt intensivt och sedan avbryta innan man får utlösning och hon gör detta mest för att retas lite och att man blir extra kåt.

• Svar på tråden Morgonstånd
  • Arbor

Älskar morgonstånd och vad man kan använda det till, i alla fall  de dagar man vaknar utvilad och inte behöver gå upp. Sömnvarma kroppar som sakta njuter av varandra. Underbart.

• Anonym (Mjo)
    Martiza skrev 2016-07-01 21:04:55 följande:

Älskar det! ?? Min man har alltid så.

Så mysigt när han är redo direkt vi börjar vakna. ????????

Morgonståmd betyder faktiskt inte att mannen nödvändigtvis är redo för sex, han är inte automatiskt kåt pga att han har stånd.
  • tresbleu
    Anonym (Mjo) skrev 2016-07-02 23:37:08 följande:
    Morgonståmd betyder faktiskt inte att mannen nödvändigtvis är redo för sex, han är inte automatiskt kåt pga att han har stånd.
    Sant. Jag är oftast lite kåt när jag har morgonstånd men inte alltid.
  • Aquamarine

Lovely. Även om han inte nödvändigtvis är kåt blir jag det och hjälper honom gärna på traven.

• Anonym (per)

Jag har det varje morgon fast jag är 64. Jag vill kissa  bort det först innan jag har sex med frugan

• Anonym (morgonsex)

Jag gillar det. Jag har uppfattningen att det är hårdare än ett vanligt stånd. Jag ville prova hur det kändes men han vaknade efter ett tag och sa att det inte är ok att ha sex med honom när han sover och tänk om det hade vart tvärtom att jag sov och han gjorde det? Han vill ha skydd osv. 

Nu var det ju mer som ett test än sex egentligen och hade jag känt att han kommit hade jag ju givetvis avbrutit innan.

• Lord Hans

Jag tycker det är problematiskt när man måste backa fram till alla dörrar för att komma åt handtaget.

• Äntligen fri

Hörde en kul vits i ämnet, "-I morse väckte jag min fru med oralsex". "-Vad sa hon då?" "-'Blu-blubb-sluta-blubb".....

Svar på tråden Morgonstånd