• Anonym (Killen)

Morgonstånd

Vad har ni för förhållande till morgonstånd? Både killar och tjejer kan skriva.

Själv kan jag säga att det är kul med morgonstånd eftersom man får ett kvitto på att den fungerar som den ska. Dock är det lite frustrerande att "tvinga ner" den när man ska kliva upp ur sängen och man inte får använda den när den står som ett spett.

Min tjej brukar inte vilja ta på den när man kliver upp och visar henne att den står givakt. Hon brukar dock fälla någon kommentar om den att det kanske blir till kvällen eller så. Ibland, dock väldigt sällan, brukar hon komma nära och runka den väldigt intensivt och sedan avbryta innan man får utlösning och hon gör detta mest för att retas lite och att man blir extra kåt.

• Svar på tråden Morgonstånd
  • Anonym (morgonnknullare)

Som vi brukar säga, morgonstånd har frun i mun. Jodå den brukar användas, bästa sättet att börja dagen på.

• bängolle

Det är lite besvärligt om man går upp lite hastigt utan att tänka på det. Brukar välta ner blomkrukor från fönsterbrädan och sånt ich då får man försöka brotta ner den för att överhuvudtaget få på sig byxorna.

• livserfaren

Håller med jag är alltid kåtast på morgonen brukar komplettera med ett blåpiller även om det inte behövs men all in är alltid bäst.Hoppla Kerstin brukar tjejen säga då sen blir det tuffa tag.Ja jag är lycklig.

• Anonym (Inget fan)

Jag är inget fan av morgonsex. Dålig andedräkt, kissnödig, barn som vaknar när som helst... Nä, morgonståndet får han hantera själv.

Anonym (Inget fan) skrev 2016-07-01 16:55:31 följande:

Jag är inget fan av morgonsex. Dålig andedräkt, kissnödig, barn som vaknar när som helst... Nä, morgonståndet får han hantera själv.

Gå upp och pissa, det tar två minuter, ställ dig på alla fyra så slipper du andedräkten, sen är det bara att köra på. Gött

Gå upp och pissa, det tar två minuter, ställ dig på alla fyra så slipper du andedräkten, sen är det bara att köra på. Gött
  • livserfaren

Har själv många barn stora som yngre men såå skönt att slippa tänka på barnen nu dom bor hos mamman i övrigt känner jag absolut inga problem nu utan njuter i fulla drag även fast man blivit lite äldre.din tid kommer nog.Ha förtröstan.
  • Anonym (Lily)

Morgonstånd brukar väl inte ha med kåthet att göra? Jag föredrar kvällssex, men är han sugen så säger jag sällan nej till en liten snabbis på morgonen. Men föredrar kväll som sagt. Som ovan skrev; dålig andedräkt, barn som vaknar när som helst (eller redan är vakna ), osminkad och dagsljus. Man känner sig inte så jättefräsch och sexig precis

• Scoops

Jag älskar när fästmannen står givakt på morgonen, det är ju ett väldigt pålitligt stånd och jag brukar utnyttja det även om det betyder att komma någon minut sent till jobbet, vi lever ju bara en gång? Skål

• livserfaren
    Anonym (Lily) skrev 2016-07-01 17:04:27 följande:

Morgonstånd brukar väl inte ha med kåthet att göra? Jag föredrar kvällssex, men är han sugen så säger jag sällan nej till en liten snabbis på morgonen. Men föredrar kväll som sagt. Som ovan skrev; dålig andedräkt, barn som vaknar när som helst (eller redan är vakna ), osminkad och dagsljus. Man känner sig inte så jättefräsch och sexig precis

Jo har alltid varit som kåtast på morgonen i såå många år så för mig har dom absolut bästa stunderna varit på morgonen.
Svar på tråden Morgonstånd