• Anonym (Killen)

Morgonstånd

Vad har ni för förhållande till morgonstånd? Både killar och tjejer kan skriva.

Själv kan jag säga att det är kul med morgonstånd eftersom man får ett kvitto på att den fungerar som den ska. Dock är det lite frustrerande att "tvinga ner" den när man ska kliva upp ur sängen och man inte får använda den när den står som ett spett.

Min tjej brukar inte vilja ta på den när man kliver upp och visar henne att den står givakt. Hon brukar dock fälla någon kommentar om den att det kanske blir till kvällen eller så. Ibland, dock väldigt sällan, brukar hon komma nära och runka den väldigt intensivt och sedan avbryta innan man får utlösning och hon gör detta mest för att retas lite och att man blir extra kåt.

• Svar på tråden Morgonstånd
  • Anonym (Avskyr)

Ja fullständigt avskyr morgonsex har alltid gjort. Jag är liksom inte människa fören vid midda. Kan knappt ha med folk o göra alls på morgonen. Annars har ja gärna sex varje dag om de bjuds men morgonståndet får han fixa själv om han inte vill ha ett rejält bett

• livserfaren

Att bara hitta en sån underbar sexig fantastiskt helt fördomsfri tjej är som att vinna högsta vinsten i ett miljon lotteri är så jävla priviligerad o lycklig.Finns inga såna här sexiga intelligenta tjejer längre.

• livserfaren
    livserfaren skrev 2016-07-01 18:22:32 följande:

Att bara hitta en sån underbar sexig fantastiskt helt fördomsfri tjej är som att vinna högsta vinsten i ett miljon lotteri är så jävla priviligerad o lycklig.Finns inga såna här sexiga intelligenta tjejer längre.

Jo dom finns men är extremt sällsynta numer.Rätt ska vara rätt.
  • Aikido
    livserfaren skrev 2016-07-01 18:32:43 följande:
    Jo dom finns men är extremt sällsynta numer.Rätt ska vara rätt.
    Schhhh. Inte knysta ord som sällsynt då kommer Länsstyrelsen farande lika säkert som flugor dras till skit. Sedan lär vi bara få titta på sexiga, intelligenta tjejer i reservat om ens det.
  • Martiza

Älskar det! ?? Min man har alltid så.

Så mysigt när han är redo direkt vi börjar vakna. ????????

• Anonym (86:an)

Min kille har stånd när han sover och ofta när han vaknar. Men han är inte kåt säger han utan att den bara är så. Lite synd tycker ja då man skulle kunna ha lite mer morgon sex

• Pussan
    Anonym (Avskyr) skrev 2016-07-01 17:52:50 följande:

Ja fullständigt avskyr morgonsex har alltid gjort. Jag är liksom inte människa fören vid midda. Kan knappt ha med folk o göra alls på morgonen. Annars har ja gärna sex varje dag om de bjuds men morgonståndet får han fixa själv om han inte vill ha ett rejält bett

Va? Det som är så gott att bara ligga på rygg halvt vaken och bli påsatt. Bland det bästa av allt för mig
  • Anonym (glad)

Min man har ALLTID morgonstånd and I love it!! :D <3

• Anonym (123)
    livserfaren skrev 2016-07-01 17:03:20 följande:
    Har själv många barn stora som yngre men såå skönt att slippa tänka på barnen nu dom bor hos mamman i övrigt känner jag absolut inga problem nu utan njuter i fulla drag även fast man blivit lite äldre.din tid kommer nog.Ha förtröstan.
    Menar du att du inte har barnen idag eller inte alls, inte ens varannan vecka?

Hur tusan kan man skaffa många barn och sedan uttrtycka sig som "skönt att slippa"? Årets pappa?
  • Celines Essence

Älskar min mans stånd, även morgonstånd. Det är något mysigt och nästan gulligt att det sker utan att han är med på det liksom.

Det fungerar också upphetsande på mig och det gör ju honom upphetsad också

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
Svar på tråden Morgonstånd