• Anonym (Killen)

Morgonstånd

Vad har ni för förhållande till morgonstånd? Både killar och tjejer kan skriva.

Själv kan jag säga att det är kul med morgonstånd eftersom man får ett kvitto på att den fungerar som den ska. Dock är det lite frustrerande att "tvinga ner" den när man ska kliva upp ur sängen och man inte får använda den när den står som ett spett.

Min tjej brukar inte vilja ta på den när man kliver upp och visar henne att den står givakt. Hon brukar dock fälla någon kommentar om den att det kanske blir till kvällen eller så. Ibland, dock väldigt sällan, brukar hon komma nära och runka den väldigt intensivt och sedan avbryta innan man får utlösning och hon gör detta mest för att retas lite och att man blir extra kåt.

• Svar på tråden Morgonstånd
  • Pussan
    Martiza skrev 2016-07-03 01:29:31 följande:

Man blir kåt när man känner mannen stånd mellan skinkorna

Ja det är GOTT
  • Efraim Barkbit
    Arbor skrev 2016-07-02 20:48:34 följande:

Älskar morgonstånd och vad man kan använda det till, i alla fall  de dagar man vaknar utvilad och inte behöver gå upp. Sömnvarma kroppar som sakta njuter av varandra. Underbart.

Tänker du att kättja och sömnbrist inte passar ihop?
  • Arbor
    Efraim Barkbit skrev 2016-07-03 21:01:11 följande:
    Tänker du att kättja och sömnbrist inte passar ihop? smile1.gif
    Tänker precis så Flört
  • KM36
    Arbor skrev 2016-07-02 20:48:34 följande:

Älskar morgonstånd och vad man kan använda det till, i alla fall  de dagar man vaknar utvilad och inte behöver gå upp. Sömnvarma kroppar som sakta njuter av varandra. Underbart.

MM så härligt med en varm kropp och en smekande hand över morgonståndet..
    långsamt och länge...
    .......
  • Anonym (Lily)
    Anonym (morgonsex) skrev 2016-07-03 07:48:35 följande:

Jag gillar det. Jag har uppfattningen att det är hårdare än ett vanligt stånd. Jag ville prova hur det kändes men han vaknade efter ett tag och sa att det inte är ok att ha sex med honom när han sover och tänk om det hade vart tvärtom att jag sov och han gjorde det? Han vill ha skydd osv. 

Nu var det ju mer som ett test än sex egentligen och hade jag känt att han kommit hade jag ju givetvis avbrutit innan.

Mitt tips är att prata om sådant innan... Har varit med om att jag däckade när vi kommit hem efter en nyårsfest , hade druckit för mycket. Vaknade av att min pojkvän hade sex med mig. Det kändes inte ok alls. Jag använde pessar då, och hade såklart inte hunnit sätta in det... Detta var många år sedan. Förra året började jag försiktigt suga min nuvarande en morgon medan han sov, och han reagerade positivt , det var en fantasi han länge haft..
  • goodstuff2

Man har sovit gott. Man är utvilad. Testosteron och andra nyttiga signalsubstanser är påfyllda under vilan. Det räcker med lite kissnödighet för att sätta igång "apparaten". Även om ståndet försvinner när man gå på toa, så behövs ju nästan ingen stimulans för att starta om. Om man missar de allra bästa förutsättningarna till gott sex får man skylla sig själv.

"Morgonstånd betyder INTE att man är kåt". Nä, kanske inte men om man sedan BLIR kåt så är ju apparaten redan varmkörd. Eller så väntar man till fredag kväll efter dammsugning och däckbyte så slipper man bli överraskad.

• Anonym (morgonsex)
    Anonym (Lily) skrev 2016-07-04 16:39:53 följande:
    Mitt tips är att prata om sådant innan... Har varit med om att jag däckade när vi kommit hem efter en nyårsfest , hade druckit för mycket. Vaknade av att min pojkvän hade sex med mig. Det kändes inte ok alls. Jag använde pessar då, och hade såklart inte hunnit sätta in det... Detta var många år sedan. Förra året började jag försiktigt suga min nuvarande en morgon medan han sov, och han reagerade positivt , det var en fantasi han länge haft..
    Tack, jo jag fattade det efter. Det var inte själva det sexuella han blev arg för utan att han inte vill bli pappa och är väldigt noga med kondom. Han sa att jag får göra vad jag vill med hans snopp när han sover men inte något som kan göra mig gravid.
  • Anonym (Lily)
    Anonym (morgonsex) skrev 2016-07-05 23:34:43 följande:

Tack, jo jag fattade det efter. Det var inte själva det sexuella han blev arg för utan att han inte vill bli pappa och är väldigt noga med kondom. Han sa att jag får göra vad jag vill med hans snopp när han sover men inte något som kan göra mig gravid.

Ok men då har ni ju klart vad som är ok och vad som inte är ok! Kör på!
  • Efraim Barkbit
    Arbor skrev 2016-07-03 21:15:30 följande:

Tänker precis så

Finns det då inget botemedel förutom sömn?
  • Arbor
    Efraim Barkbit skrev 2016-07-06 00:17:08 följande:
    Finns det då inget botemedel förutom sömn?
    Kommer du på något bra kan du nog göra dig en förmögenhet hos barnfamiljer
  • Efraim Barkbit
    Arbor skrev 2016-07-07 21:27:50 följande:

Kommer du på något bra kan du nog göra dig en förmögenhet hos barnfamiljer

Mera sex?
  • Arbor
    Efraim Barkbit skrev 2016-07-07 21:31:38 följande:
    Mera sex? smile1.gif
    Tänkte du kunde sälja svaret, men ok Drömmer
Svar på tråden Morgonstånd