FDFMGA skrev 2016-08-09 11:08:16 följande:
Jo, jag vet.
Det var därför jag skrev att du vinglar. I ena stunden är det SD som är utgör propagandakonceptet men i den andra är det det politiska etablissemanget, däribland Svenska kyrkan där du dessvärre inte klarade av att förstå en enkel text.
Jag vet inte om färgkritor skulle vara till din hjälp, jag förordar läs- och skrivträning.
Färgkritorna dina kan ju komma till pass under köksrenoveringen ;)
Nej, du vet inte.
Du har fel. Citera gärna.
Läs- och skrivträning? Beskåda din egen färdighet en stund:
"Där är vi helt överens jag har sällan förstått dina inlägg mot bakgrund av att jag under många år hade som yrke att få snåriga texter andra producerat att bli begripliga så har jag antingen tacklat av fullständigt eller också är det inte mycket substans i det du skriver."
Jag gillar speciellt att det är garanterat att du har tacklat av. Låt mig korrigera din mening-stycke-sak.
"Där är vi helt överens[,] jag har sällan förstått dina inlägg[. - eller är det mot din yrkesbakgrund som du sällan förstår mina inlägg?]
mot Mot bakgrund av att jag under många år hade som yrke att få snåriga texter [som] andra producerat att bli begripliga så har jag antingen tacklat av fullständigt eller
också så är det inte mycket substans i det du skriver."
Jag hade velat se dig i arbete.