Planerar starta bebisverkstad april 2017
Nu har jag och min sambo bestämt oss för att starta bebisverkstad i april 2017! ???????????? Finns det andra därute som planerar att starta 2017?
Nu har jag och min sambo bestämt oss för att starta bebisverkstad i april 2017! ???????????? Finns det andra därute som planerar att starta 2017?
Vad spännande att snart vara färdig men förstår vad du menar med läskigt att börja jobba snart!
Jag är 23 år och bor tillsammans med min sambo som är 28 år och vår hund. Min sambo är precis färdig med sin högskoleutbildning och jag har cirka 1 år kvar. Det är också anledningen till varför vi ska vänta med bebisverkstaden till maj nästa år, så jag blir färdig med min utbildning. Längtar sååååå efter barn! Längtar ni lika mycket?
Det är jättespännande och skrämmande verkligen! :P Vad pluggar du till? :)
Jag längtar helt otroligt mycket! Jag sitter nästan varje dag och kollar på saker till framtida bebis nu <3
Kul för er!
Ett tips är att börja med folsyra redan nu om er inte var det redan och förbered er på att det kan ta tid!
Något jag ångrar något enormt är att att jag väntade på "bättre" tider då jag trodde det skulle gå fort men nu ett år senare så är man inte så kaxig länge.
Kul för er! ![]()
Ett tips är att börja med folsyra redan nu om er inte var det redan och förbered er på att det kan ta tid!
Något jag ångrar något enormt är att att jag väntade på "bättre" tider då jag trodde det skulle gå fort men nu ett år senare så är man inte så kaxig länge.
Jag läser till förskollärare och min sambo har precis läst färdigt till lärare så vi har gått lite i samma spår:)
Jag med! Jag kan inte låta bli att kolla. Virkar dessutom och det är svårt att inte virka bebissaker...
Finns det flytande folsyra:)?
Jag läser till förskollärare och min sambo har precis läst färdigt till lärare så vi har gått lite i samma spår:)
Jag med! Jag kan inte låta bli att kolla. Virkar dessutom och det är svårt att inte virka bebissaker...
Finns det flytande folsyra:)?
Hej!
Jag och min man har kommit fram till att vi vill ha en liten goding till i vår familj. Det blir vår/min tredje och hans sjätte! Vi har två pojkar och skulle så gärna vilja ha en tös! Men blir självklart glada för en pojk till. Våra pojkar är 1år och 10 månader samt 9 månader. Så vi tänkte vänta tills i vår för att ta ut spiralen. Vi båda har börjat på rätt nya jobb så vill gärna få fast innan en till bebis. Men jag längtar så redan!
Hej! Får man haka på här? Jag och min kille har efter år av velande (från hans sida) äntligen kommit fram till att vi ska börja verkstad i maj 2017. Själv har jag längtat och väntat i nästan tre år, men det har liksom inte varit läge förrän nu. Min kille har fast tjänst och jag har en visstidsanställning med typ 99% chans på tillsvidare inom ett år. Vi har en ordnad ekonomi och bor i en hyresrätt. Vi har varit tillsammans i snart 7 år och planerar att gifta oss nästa sommar. Han har alltså bromsat hela barn-processen i några år, men nu är det äntligen ON! Och jag är så jäkla glad!! Men samtidigt känns det drygt att behöva vänta i åtta månader till. Hur klarar man det? I need you, friends of familjeliv! Hur hanterar ni peppen?
Hej, jag hoppar gärna in här! Min sambo och jag planerar att starta bebisverkstan juli 2017 :)