• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Micka!

Cfmilla och misslina, tack så mycket!

Men vågar inte riktigt tro på det än, är så svagt, tar ett nytt om 3 dagar!!

• Micka!
    vi blir 3 skrev 2016-09-04 09:35:12 följande:

Grattis vågar jag mig på att säga :D

Tack!
  • t123
    Micka! skrev 2016-09-04 09:36:56 följande:

Cfmilla och misslina, tack så mycket!

Men vågar inte riktigt tro på det än, är så svagt, tar ett nytt om 3 dagar!!

Det är absolut positivt, sen är det ju förstås tidigt men vänta och se, testa igen så är det säkert starkare om några dagar :) Jag testade positivt sist på äl+9 (BIM-7 för mig) det var sååå svagt! Men ändå är det ju positivt så länge man inte får tidigt missfall eller så :)
  • Elisabeth24

Jag tror min bim är runt 9-10 sept, dessvärre har jag haft mkt oregelbunden mens sedan jag slutade med P piller för dryga halvåret sen.

Whudup skrev 2016-09-04 11:57:09 följande:

Någon mer med Bim 10 september? :)

• LillaPyret
    sofiapalesjo92 skrev 2016-09-04 14:18:26 följande:

Där kom min mens

Åh typiskt :/ hoppas på plus nästa försök :)

Jag tror inte jag blivit gravid denna månaden. Bara känns som de. Men BIM om 9 dagar så då vet jag.
  • Anonym (Elin)
    FrökenNypon skrev 2016-09-03 19:21:15 följande:

Hej!

Mens idag på försök 10 :(

Nån här inne som äter något preparat för att öka chanserna? Rosenrot? Bidrottninggele?

Jag äter nu munkpeppar. Läst att det ska hjälpa till att stabilisera cykeln och boosta fertiliteten
  • Whudup

Jaha okej :) då hoppas vi på plus när hade du ÄL?

Elisabeth24 skrev 2016-09-04 14:21:42 följande:

Jag tror min bim är runt 9-10 sept, dessvärre har jag haft mkt oregelbunden mens sedan jag slutade med P piller för dryga halvåret sen.

• babydreams

Hej, jag har BIM den 9-10 september. Känner hittills av ett ömt högerbröst, och pyttelite molande "mensvärk". Någon mer som har symtom och BIM inom kort? Skrattande

Svar på tråden Bim september