• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • babydreams
    Anonym (Vad händer ?) skrev 2016-09-05 08:10:31 följande:

Jag är på bim + 7 idag tror jag ???

Sista mensen var 30 juli skulle ha haft 30-31 aug men har fortfarande inte kommit ??

Testa dig!! :D
  • Cfmilla
    Dockan123 skrev 2016-09-05 09:25:15 följande:

Är det verkligen positivt? ????????

Solklart!! Grattis
  • columbus
    Dockan123 skrev 2016-09-05 09:25:15 följande:

Är det verkligen positivt? ????????

Utan tvekan! Grattis!!!!
  • Anonym (Humlan)
    Smlan skrev 2016-09-04 20:33:08 följande:
    Jag känner igen det där. Jag har gått från att ha ganska riklig mens till att i ca 6 månader ha brun mens som varar i ca 2-3 dagar. Det är så lite så jag inte kan använda tampong. Cykeln har även minskat från 31 dagar till 26 dagar. Finns det anledning att vara orolig?
    Inga alls, känner mig precis som vanligt förutom att min mensvärk som jag brukar känna av strax innan mensen har uteblivit.

Under min första graviditet så kände jag heller inget speciellt innan, vid första försöket så var jag dock helt säker att jag var gravid då jag var varm, humöret skiftade och jag klarade inte av matos men då var det kroppen som spelade mig ett spratt, nu när jag faktiskt är gravid så känner jag som sagt ingenting.

LYCKA till!
  • Anonym (Humlan)
    Anonym (Humlan) skrev 2016-09-05 10:00:27 följande:
    Inga alls, känner mig precis som vanligt förutom att min mensvärk som jag brukar känna av strax innan mensen har uteblivit.

Under min första graviditet så kände jag heller inget speciellt innan, vid första försöket så var jag dock helt säker att jag var gravid då jag var varm, humöret skiftade och jag klarade inte av matos men då var det kroppen som spelade mig ett spratt, nu när jag faktiskt är gravid så känner jag som sagt ingenting.

LYCKA till!
    Svarade visst på fel inlägg :) :)
  • Anonym (Vad händer ?)

Ej morgon urin men det var nog inget som spelade roll.

Men det blev - här

• Jasmin3

Hej!

Jag hoppar gärna in här! Har BIM runt den 15 sept vet inte exakt när äl var men troligtvis 31 aug.

Har massa känningar redan, har två barn sen innan och kände likadant då men kanske inte lika tidigt.. Mår redan jätteilla verkligen, typ skönt-ont (jättekonstigt) i "tjejmagen" och ont i brösten till å från. Igår hade jag så ont i dem att det var svårt att somna.. Har inte läst igenom alla inlägg här så det finns säkert en del svar redan, men ni som vill får gärna dela med er! Har ni haft tidiga känningar och vad? Hur långt innan ni plussade var det? :D

• Väntar på magen
    Jasmin3 skrev 2016-09-05 11:01:47 följande:

Hej!

Jag hoppar gärna in här! Har BIM runt den 15 sept vet inte exakt när äl var men troligtvis 31 aug.

Har massa känningar redan, har två barn sen innan och kände likadant då men kanske inte lika tidigt.. Mår redan jätteilla verkligen, typ skönt-ont (jättekonstigt) i "tjejmagen" och ont i brösten till å från. Igår hade jag så ont i dem att det var svårt att somna.. Har inte läst igenom alla inlägg här så det finns säkert en del svar redan, men ni som vill får gärna dela med er! Har ni haft tidiga känningar och vad? Hur långt innan ni plussade var det? :D

Hej, jag har också BIM den 15 Sep :) Ägglossning i Torsdags. Jag minns inte heller att jag har så tidiga (tydliga) symtom med mina andra två barn.

Men jag testade neg förra månaden också trots "alla" symtom man kan tänka sig. :)

Men nu har jag liiiite molvärk i magen till och från och ilande samt ömmande bröst.

Om det är kroppen som spelar en ett spratt (denna månad också) vet jag inte :/
  • Jasmin3

#809 Kul!! :) Håller tummarna för oss båda! Det är så svårt det där att veta, som sagt så kan ju kroppen spela en ett spratt.. Speciellt när man går och känner efter, vilket jag gör :P Men jag har också svårt att tro att man verkligen kan inbilla sig smärtan.. Allt man kan göra är dock vänta å se :)

Svar på tråden Bim september