Lady K skrev 2016-09-04 19:04:23 följande:
Åh, stort grattis till er tjejer!
Själv är jag mitt i väntan mellan äl o BIM nu. BIM beräknat till den 13 september, men lite osäkert då jag ganska nyss slutat med p-piller och inte vet om mensen fortsätter vara regelbunden...Inga direkta symptom denna gång, till skillnad mot förra gången då jag var bombsäker på att jag var gravid med molvärk både i nedre magen och i ländryggen, trött, yr och skakig i benen. Sen vart jag kissnödig hela tiden. Men ingen bebis vart det...
Kanske är bra att inte känna nåt denna gång då de andra symptomen uppenbarligen var pms för min del.
Hoppas iaf på bättre tur denna gång!
Tack. Även om jag inte vågar hoppas fullt ut.
Jag har bara haft ömma bröstvårtor den här gången, och väldigt pigg.
De andra två gångerna det visat svagt plus innan tidigt mf så hade jag ont i brösten upp mot armhålan och kände mig småkonstig.
Jag hoppas verkligen att det går bra för båda oss.
Det här är vårt femte försök och jag släppte stressen den här gången. Jag accepterade att det kan ta tid och att det blir barn när det blir. Jag har intehållit mig borta från saker jag gillar den här gången, unnat mig ett glas vin, kaffe, snus, utan valt att inte fokusera så mycket på det. Jag tror att stressen sätter en del griller i huvudet på en som påverkar kroppen. Förhoppningsvis så blir resultatet av det att plutt blir kvar:)