• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Noomis

Hej! Vill också gärna vara med i fb gruppen. Väntar femte barnet med bf 7 maj ??

• Stephanie86

Jag går gärna också med i gruppen! Försökte skicka pm men fick inte till det! Så om någon kan pma mig så vore de super snällt ;)

Bf 5-6 maj

• Goo
    Charlotta 785 skrev 2016-10-01 22:37:49 följande:
    Usch vilken jobbig upplevelse
    Skönt att ni fått ert pluss nu.
    Man oroar ju sig så himla mycket hela tiden innan man sett lilla livet på ul.
    Vet inte hur vanligt det är med MA, men jag kan tänka mig att det är en fruktansvärd upplevelse
     Ja det var otroligt tungt. Hade precis gått in i v 13 och pustat ut och trodde jag var "safe" eftersom jag inte blött något alls. Hade UL inbokat sedan länge bara någon dag efter att missfallet upptäcktes. Usch, är så rädd att behöva gå igenom allt det där igen. Jag vet ju dock inte hur det förra fostret såg ut i v 7, kanske hade man kunnat ana det redan då, tex. att den var för liten. Men tyvärr är det ju ingen garanti även om den är perfekt stor och hjärtat slår i v 8, som min gjorde nu. 
Svar på tråden BF maj 2017