BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
[quote=77020151][quote-nick]Nelah skrev 2016-10-03 16:32:25 följande:[/quote-nick]Jag gjorde vul ännu tidigare i typ v4-5 med förra barnet. Visste inte att jag var gravid utan hade haft ihållande mensvärk sedan senaste mensen. Läkaren som gjorde vul sa "jaha, här har vi en alldeles fin graviditet". För mig var det bara en svart fläck med en böna i typ men läkaren såg ju redan då vart det var.
Men det låter ju konstigt att de bara såg slemhinna?! Och att du ska behöva vänta 2 veckor, de måste ju veta vad det är tycker jag.[/
Ja konstigt, men inte onormalt sa läkaren. Och man kan väl inte få hcg-utslag utan att det finns ens nånting väl? Så antagligen var det så litet att det kunde gömma sig och inte synas. Hoppas jag på. Men det är väl rätt bra att ta nytt VUL om 2 veckor och ge det en chans att förhoppningsvis växa på sig och synas tänker jag. Hoppas det!
Någon som vart med om att de inte sett något i v.6+1 men där det "kom fram" sen??
Går inte att pma dig eftersom du har privat profil :)
Kan du pma mig om Facebook gruppen?
Hur går man med i FB gruppen?
Skönt att du kan fortsätta att vara positiv. Kan kanske varit att det legat konstigt så det såg ut som något annat? Min väninna hade en druvbörd, där växte ju magen o massa symtom men i v 15 upptäcktes det att det var inget foster. Finns ju mkt konstiga grejer som kan ske både positiva o negativa. Jag håller tummarna för dig:)
Illamåendet är här! Kunde inte njuta av bullar idag utan tvingade i mig dem istället :p
Jag åt en stor bulle och bröd till lunchen. Ångrar mig bittert då totalt förstoppad, och bröd gör inte saken bättre :( :(
Jag åt en stor bulle och bröd till lunchen. Ångrar mig bittert då totalt förstoppad, och bröd gör inte saken bättre :( :(
Illamåendet är här! Kunde inte njuta av bullar idag utan tvingade i mig dem istället :p
Oj 3veckor hade jag kollapsat!