• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Lundis
    Paincake skrev 2016-10-05 16:42:09 följande:

Just nu är verkar illamåendet ha gett med sig så kvar är lite molvärk, ömma bröst och en rejält svullen mage. Och en bismak av banan vad jag än äter. Blä.

Vilken vecka är du i? :)

jag är i vecka 10 och illamåendet börjar försvinna för mig med. Den svullna magen känns inte heller lika svullen (trots att den fortfarande är svullen, men ej lika mycket) det enda jag egentligen känner är lite molvärk då o då samt SUPER ömma bröst, sen liiiite illamående till o från. Men ligger liksom inte i soffan DÖD hela dagarna längre pga illamående.
  • Paincake
    Lundis skrev 2016-10-05 16:54:18 följande:

jag är i vecka 10 och illamåendet börjar försvinna för mig med. Den svullna magen känns inte heller lika svullen (trots att den fortfarande är svullen, men ej lika mycket) det enda jag egentligen känner är lite molvärk då o då samt SUPER ömma bröst, sen liiiite illamående till o från. Men ligger liksom inte i soffan DÖD hela dagarna längre pga illamående.
    7+1, tydligen. Fram tills i morse trodde jag att jag var i 8+6 men gjorde ul i förmiddags.
  • Bebisbubbla
    Lundis skrev 2016-10-05 16:54:18 följande:

Känner ett hopp när du skriver sådär. Är i V9 och mått illa nu konstant några veckor. Sitter mest i soffan och vet inte var jag ska ta vägen. Hoppas verkligen det ger sig snart. Molnande värk och ömma bröst känns enklare än illamåendet.
  • JoJoNo

Förra graviditeten mådde jag illa från v 4- födsel. Gick upp 6 kg allt som allt. Fixk inte i mig mag. Mådde illa hela dygnet. Låg bara i soffan o gungade typ. Spydde aldrig men önskade jag hade det o kanske fått må lite bättre någon timme emellan kräkningarna iaf. Denna gången mår jag inte riktigt lika illa men det har blivit värre o värre sista dagarna så är rädd att det ska bli samma igen. Har mkt hugg över äggledarna och ömma bröst.

• Bustrollen
    Goo skrev 2016-10-01 22:14:46 följande:

Det står att din presentation är privat, så jag vet inte hur man gör då?

Tror min ska vara ändrad nu, står att du är privat med.
  • Bustrollen
    Freijah skrev 2016-10-03 19:58:16 följande:

Går inte att pma dig eftersom du har privat profil :)

Kan du pma mig om Facebook gruppen?

Du står som privat med. Ändrade min nu tror jag.
  • jooo

Bara svullen mage och ömma bröstvårtor. Inget illamående alls.

• Tiiffany

Min chef tittade på min mage igår (ingen på jobbet vet). Jag har IBS så min mage blir alltid svullen efter maten, men med graviditeten så¨blir det 100 gånger värre och magen såg ut som 6månader :O 

Mår så illa hela tiden, kan knappt sitta på tåget och känna lukten av tidningar eller konstiga lukter. Tror ni såna där åkband för åksjuka kan hjälpa?