BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Just nu är verkar illamåendet ha gett med sig så kvar är lite molvärk, ömma bröst och en rejält svullen mage. Och en bismak av banan vad jag än äter. Blä.
Vilken vecka är du i? :)
jag är i vecka 10 och illamåendet börjar försvinna för mig med. Den svullna magen känns inte heller lika svullen (trots att den fortfarande är svullen, men ej lika mycket) det enda jag egentligen känner är lite molvärk då o då samt SUPER ömma bröst, sen liiiite illamående till o från. Men ligger liksom inte i soffan DÖD hela dagarna längre pga illamående.
Förra graviditeten mådde jag illa från v 4- födsel. Gick upp 6 kg allt som allt. Fixk inte i mig mag. Mådde illa hela dygnet. Låg bara i soffan o gungade typ. Spydde aldrig men önskade jag hade det o kanske fått må lite bättre någon timme emellan kräkningarna iaf. Denna gången mår jag inte riktigt lika illa men det har blivit värre o värre sista dagarna så är rädd att det ska bli samma igen. Har mkt hugg över äggledarna och ömma bröst.
Får man vara med i fb gruppen?
Det står att din presentation är privat, så jag vet inte hur man gör då?
Går inte att pma dig eftersom du har privat profil :)
Kan du pma mig om Facebook gruppen?
Nytt symtom: nya bristningar på låren. #sexymama
Bara svullen mage och ömma bröstvårtor. Inget illamående alls.
Min chef tittade på min mage igår (ingen på jobbet vet). Jag har IBS så min mage blir alltid svullen efter maten, men med graviditeten så¨blir det 100 gånger värre och magen såg ut som 6månader :O
Mår så illa hela tiden, kan knappt sitta på tåget och känna lukten av tidningar eller konstiga lukter. Tror ni såna där åkband för åksjuka kan hjälpa?