BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Jag vill också gå med i FB gruppen :D
Mått så illa senaste veckan. Även varit extremt trött. Hoppas verkligen det klingar av snart! Hur mår ni andra? Tips för att bli av med illamående? (ej medicin).
Mått så illa senaste veckan. Även varit extremt trött. Hoppas verkligen det klingar av snart! Hur mår ni andra? Tips för att bli av med illamående? (ej medicin).
Idag gjorde jag VUL (v.6+1) men läkaren såg inget förutom en tjock slemhinna
. Hon menade att det kunde vara så (eller utomkvedes men det verkade inte så) om det är så pass tidigt. Känns ändå riktigt tungt
. Skulle få göra nåt VUL om ca 2 veckor.
Idag gjorde jag VUL (v.6+1) men läkaren såg inget förutom en tjock slemhinna
. Hon menade att det kunde vara så (eller utomkvedes men det verkade inte så) om det är så pass tidigt. Känns ändå riktigt tungt
. Skulle få göra nåt VUL om ca 2 veckor.
Hon kunde se en skymt av ngt som kunde vara embryot. Jag har under våren gjort utredningar där då jag fick missfall förra hösten och de sa att jag är välkommen tillbaka när jag vill, så nu när jag gjort VUL 2 gånger samt tog blodprover så kunde de utesluta utomkvedshavandeskap.
Kan du inte be om tidigare VUL?