BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Jag har känt bönan i ca 2 veckor nu (sen v 17) men inget utanpå ännu
Det är så mysigt med dessa sparkar :) Jag har känt sprattlande sen vecka 16. Men nu lever vår lilla pojk rövare dagligen. Både jag och min pojkvän har kännt sparkar utanpå sen i början på förra veckan! Och nu känner vi honom utanpå flera gånger per dag. En riktig vilde <3
Har också känt smått fladder sen v16 men nu under de senaste dagarna har jag känt av mer och mer rörelser och pickar där innefrån :) Igår tror jag att jag även kände en pick utanpå. Längtar efter ännu mer, så mysigt <3 Å längtar till min man får känna också, han längtar massa :) är i vecka 18 (17+2) idag
Flicka eller pojke... Vad tror ni?

Jag ska på rul den 27 december,i v.21 (20+5) sen dagen efter har jag ett annat ul då en kardiolog ännu en gång ska titta på barnets hjärta. Det såg bra ut sist,för 2 v sedan men den låg inte i 100% Bea position så för att vara helt säkra så ska de göra ett till. Vi vet att de är en liten pojke i magen,så vår A ska få en lillebror. Jag har hittills gjort 8 vul (tror jag) och 2 ul
Hur mycket har ni gått upp till v 18? =)