• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • ika_109

Jag har känt bönan i ca 2 veckor nu (sen v 17) men inget utanpå ännu

• Stina91

Det är så mysigt med dessa sparkar :) Jag har känt sprattlande sen vecka 16. Men nu lever vår lilla pojk rövare dagligen. Både jag och min pojkvän har kännt sparkar utanpå sen i början på förra veckan! Och nu känner vi honom utanpå flera gånger per dag. En riktig vilde <3

• hope88

Har också känt smått fladder sen v16 men nu under de senaste dagarna har jag känt av mer och mer rörelser och pickar där innefrån :) Igår tror jag att jag även kände en pick utanpå. Längtar efter ännu mer, så mysigt <3 Å längtar till min man får känna också, han längtar massa :) är i vecka 18 (17+2) idag

• annadenise

Jag ska på rul den 27 december,i v.21 (20+5) sen dagen efter har jag ett annat ul då en kardiolog ännu en gång ska titta på barnets hjärta. Det såg bra ut sist,för 2 v sedan men den låg inte i 100% Bea position så för att vara helt säkra så ska de göra ett till. Vi vet att de är en liten pojke i magen,så vår A ska få en lillebror. Jag har hittills gjort 8 vul (tror jag) och 2 ul

• annadenise
    Pedagog200701 skrev 2016-12-17 17:45:26 följande:

Flicka eller pojke... Vad tror ni?

Jag tror de är en pojke
  • Anonym SE

Hur mycket har ni gått upp till v 18? =)

• Ankissen
    Anonym SE skrev 2016-12-17 20:41:37 följande:

Något kilo bara slulle jag tro.

Nu checkar jag ut - verkar inte spela nån roll vad jag gör under en dag, är ALLTID så trött. Idag fick jag sovmorgon, sen gick jag på stan och handlade julklappar. Efter det har jag mer eller mindre suttit i soffan hela dagen, inklusive en middagslur mitt på eftermiddagen. Och nu, så trött att jag inte står ut. Måste gå och lägga mig. Kanske dags att börja med järn?
  • Ankissen
    Pedagog200701 skrev 2016-12-17 17:45:26 följande:

Flicka eller pojke... Vad tror ni?

Tror pojke! Ganska lik min, som är en liten kille:

• ika_109
    Anonym SE skrev 2016-12-17 20:41:37 följande:

0,5 kg v 19.

Den här graviditeten är helt olik min första, vid det här laget med första så hade jag gått upp ca 5 kg.. Hoppas bara bebis växer som hon ska, 

Du då?