• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Ankissen
    jooo skrev 2016-12-20 20:21:54 följande:

Här känner jag fortfarande ingenting trots v 19 /: men ja va ju o kollade ul för en och en halv vecka sedan och då mådde den precis som den skulle. Men lillen gör mig allt lite orolig /:

Jag är oxå i v.19 och känner inga sparkar alls. Moderkaka i framvägg dämpar nog i mitt fall. Ser mycket fram emot ultrat om 9 dagar bara därför...
  • Ankissen
    pangea skrev 2016-12-20 20:55:37 följande:

Tack!

Jag har tagit alvedon vid enstaka tillfällen men hade gärna undvikit det.. men när jag haft ont en hel dag utan att det verkar bli bättre orkar jag liksom inte mer :P om den inte är svag då.

Niferex tar jag också, tycker det är knepigt att man inte får äta på 4 timmar bara, haha. Så tar den på natten, när jag ändå är uppe och kissar..

Jag tar Niferexen när jag lägger mig. Skiter lite i att jag ätit precis innan. Jag äter ju så ofta nu så skulle aldrig komma upp i fyra timmar. ;) Hoppas den verkar lite ändå.
  • ika_109
    JoJoNo skrev 2016-12-21 12:48:04 följande:

På väg in till ultraljudet nu. Usch så nervös o ledsen.

Jag inkl. många andra här som tänker på dig och hoppas så innerligt att du skall gå därifrån både lättad och glad! Jag håller alla tummar och tår!!
  • Frost

Har tänkt på dig hela dagen. Hoppas, hoppas, hoppas ni fick positiva besked <3
  • Anotherone

Håller tummarna för positiva besked idag!!!
  • Teresiat

Kram <3
  • Bebisbubbla

Tänkt på dig hela dagen idag! Hur har det gått?
  • JoJoNo

Ultraljudet var oförändrat. Nytt ultraljud om 2 veckor. Njurarna funkar iaf även om de är stora o inte som det ska. Får se hur det utvecklas. Kan vara många olika sjukdomar eller växer det bort om vi har himla tur. Vi får se. En dag i taget. Vi fick inget riktigt grepp om läkaren idag o hur hon menade med saker. Iaf är njurarna fungerande men är en indikation på
    Ngt annat o kan vara mkt saker. Men allt annat såg ok ut iaf.
    Tack för alla era tankar.

• Bebisbubbla
    JoJoNo skrev 2016-12-21 16:32:28 följande:

Ultraljudet var oförändrat. Nytt ultraljud om 2 veckor. Njurarna funkar iaf även om de är stora o inte som det ska. Får se hur det utvecklas. Kan vara många olika sjukdomar eller växer det bort om vi har himla tur. Vi får se. En dag i taget. Vi fick inget riktigt grepp om läkaren idag o hur hon menade med saker. Iaf är njurarna fungerande men är en indikation på

Ngt annat o kan vara mkt saker. Men allt annat såg ok ut iaf.

Tack för alla era tankar.

Så jobbigt att inte riktigt få något grepp om det hela eller tydligare besked. Lider med dig!