BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Här känner jag fortfarande ingenting trots v 19 /: men ja va ju o kollade ul för en och en halv vecka sedan och då mådde den precis som den skulle. Men lillen gör mig allt lite orolig /:
Tack!
Jag har tagit alvedon vid enstaka tillfällen men hade gärna undvikit det.. men när jag haft ont en hel dag utan att det verkar bli bättre orkar jag liksom inte mer :P om den inte är svag då.
Niferex tar jag också, tycker det är knepigt att man inte får äta på 4 timmar bara, haha. Så tar den på natten, när jag ändå är uppe och kissar..
På väg in till ultraljudet nu. Usch så nervös o ledsen.
Ultraljudet var oförändrat. Nytt ultraljud om 2 veckor. Njurarna funkar iaf även om de är stora o inte som det ska. Får se hur det utvecklas. Kan vara många olika sjukdomar eller växer det bort om vi har himla tur. Vi får se. En dag i taget. Vi fick inget riktigt grepp om läkaren idag o hur hon menade med saker. Iaf är njurarna fungerande men är en indikation på
Ngt annat o kan vara mkt saker. Men allt annat såg ok ut iaf.
Tack för alla era tankar.
Ultraljudet var oförändrat. Nytt ultraljud om 2 veckor. Njurarna funkar iaf även om de är stora o inte som det ska. Får se hur det utvecklas. Kan vara många olika sjukdomar eller växer det bort om vi har himla tur. Vi får se. En dag i taget. Vi fick inget riktigt grepp om läkaren idag o hur hon menade med saker. Iaf är njurarna fungerande men är en indikation på
Ngt annat o kan vara mkt saker. Men allt annat såg ok ut iaf.
Tack för alla era tankar.