• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • FruHolmli
    Emeliesemelie skrev 2016-09-13 11:27:39 följande:

Jag är i vecka 8 bf 1 maj mitt första är 18 år

Lika mig!! :)
    Äldsta och första 18 år och BF sista april sladdis!!
  • Babydreamer
    Bobno1 skrev 2016-09-13 11:25:50 följande:

Undrar om någon har tips på bra gravid-appar? Mitt första barn födde jag utomlands och har därför lite dålig koll på vad som finns här :)

Jag laddade ner "gravidkalender och babyapp" appen nu. Verkar okej. Den jag hade med sonen för drygt 4 år sen verkar tyvärr borttagen, den var kanonbra...
  • PuLoha

Är det alltid ett tecken på missfall när ens symtom försvinner? Mitt enda graviditetstecken har vart spända och ömma bröst, men från igår så känns dom som vanligt.. Lite lätt ömma bröstvårtor men annars inget alls, har inte ens någon molvärk. Gråter

• GreenSpirit
    Charlotta 785 skrev 2016-09-13 10:19:33 följande:

Hej alla!
    Jag plussade i helgen, och tror jag är i vecka 3+5 idag, vilket blir bf 23/5.
    Har sedan tidigare dottern Haylie som just fyllt 3år

Hej! Samma som mig!

Plussade idag!! :)
    Men är ganska nervös. Vi fick missfall i augusti och detta kom direk tutan en mens i mellan-

Har inga barn sedan innan, så håller tummarna! :)
  • GreenSpirit
    PuLoha skrev 2016-09-13 13:21:05 följande:

Är det alltid ett tecken på missfall när ens symtom försvinner? Mitt enda graviditetstecken har vart spända och ömma bröst, men från igår så känns dom som vanligt.. Lite lätt ömma bröstvårtor men annars inget alls, har inte ens någon molvärk. Gråter

Kan vara väldig tolika.

Jag fick missfall förra månade noch då försvann de dagen efter blödningen, inte innan.
  • Annas87
    annadenise skrev 2016-09-13 07:56:40 följande:
    Det gick jättebra. Var igår i ca v.5+2 och dom såg en liten fin säck på 5 mm,helt normalt för den vecka jag är i. Jag ska på nytt vul om 2 v för att se att embryot växer som de ska. Då är jag i v.8 och hoppas på att få höra hjärtat!

Tack för att du frågade:)
    Åh va roligt att höra!!:) låter spännande med nytt vul om två veckor med! Det blev jag också sugen att göra nu:) gör du det privat el på regionen?
  • GreenSpirit
    annadenise skrev 2016-09-13 12:20:47 följande:

Grattis till alla nya som plussat:)

Tack!
    Känns overkligt! :)
Svar på tråden BF maj 2017