• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Fjäderängel

FRÅGA OM FOSTERVATTENSPROV

Någon här som har gjort eller ska göra ett fostervattensprov? Och varför i såfall?
    Vill veta lite om det så skriv gärna lite saker om det för ont, varför man ska göra det, varför man inte ska göra det..

• GreenSpirit
    Fjäderängel skrev 2016-09-13 16:35:53 följande:

Någon här som har gjort eller ska göra ett fostervattensprov? Och varför i såfall?

Vill veta lite om det så skriv gärna lite saker om det för ont, varför man ska göra det, varför man inte ska göra det..

Jag kommer absolut inte göra det, på grund utav missfallsrisken. Men vi kommer göra Nipt på Callanderska i stället.:)
  • GreenSpirit

Jag har molnande värk i äggstockarna/livmodern från och till. Ibland mer i högra äggstocken, tror ägget kom därifrån.

Någon mer som känner igen sig?

• EvelinaS0403
    GreenSpirit skrev 2016-09-13 16:14:43 följande:
    Grattis! Så himla kul!!:)

Ja, grattis själv med ju!!! :)

Men nu är jag hungrig igen! hahahaha, helt sjukt!!!

• happylife
    GreenSpirit skrev 2016-09-13 16:52:33 följande:

Jag har molnande värk i äggstockarna/livmodern från och till. Ibland mer i högra äggstocken, tror ägget kom därifrån.

Någon mer som känner igen sig?

Absolut, det molar som aldrig förr här! Känns som mensvärk typ.

Det är fullt normalt. De växer ju för fullt där inne <3 växtvärk!
  • happylife
    EvelinaS0403 skrev 2016-09-13 17:32:32 följande:

Ja, grattis själv med ju!!! :)

Men nu är jag hungrig igen! hahahaha, helt sjukt!!!

Jag är också jättehungrig! Hungrig en timme efter jag ätit, helt sjuk är det
  • happylife
    Fjäderängel skrev 2016-09-13 16:35:53 följande:

Vi kör kub eller nipt. Känns onödigt med fostervattenprov om inget indikerar att nåt är galet..
  • bebisdags
    bebisdags skrev 2016-09-12 21:25:04 följande:

Hej måste fråga (ursäkta för mycket info) men har haft diare nu flera dagar, bör man vara orolig?:/

Ingen?:/
  • Pademelon

Hej!

Jag (vi) plussade igår. Jag har haft en riktigt dålig känsla den här månaden så jag var säker på att det inte tagit sig, men tji fick jag. :) Jag hade MA i somras och en CP direkt efter nu i augusti, så jag tar inget för givet. Men just nu känns det hoppfullt! BF 26/5.

Svar på tråden BF maj 2017