BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
FRÅGA OM FOSTERVATTENSPROV
Någon här som har gjort eller ska göra ett fostervattensprov? Och varför i såfall?
Vill veta lite om det så skriv gärna lite saker om det för ont, varför man ska göra det, varför man inte ska göra det..
Någon här som har gjort eller ska göra ett fostervattensprov? Och varför i såfall?
Vill veta lite om det så skriv gärna lite saker om det för ont, varför man ska göra det, varför man inte ska göra det..
Jag har molnande värk i äggstockarna/livmodern från och till. Ibland mer i högra äggstocken, tror ägget kom därifrån.
Någon mer som känner igen sig?
Ja, grattis själv med ju!!! :)
Men nu är jag hungrig igen! hahahaha, helt sjukt!!!
Jag har molnande värk i äggstockarna/livmodern från och till. Ibland mer i högra äggstocken, tror ägget kom därifrån.
Någon mer som känner igen sig?
Ja, grattis själv med ju!!! :)
Men nu är jag hungrig igen! hahahaha, helt sjukt!!!
Hej måste fråga (ursäkta för mycket info) men har haft diare nu flera dagar, bör man vara orolig?:/
Hej!
Jag (vi) plussade igår. Jag har haft en riktigt dålig känsla den här månaden så jag var säker på att det inte tagit sig, men tji fick jag. :) Jag hade MA i somras och en CP direkt efter nu i augusti, så jag tar inget för givet. Men just nu känns det hoppfullt! BF 26/5.
Här är en till som är hungrig heela tiden ;)