• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • LillaPyret
    bebisdags skrev 2016-09-13 17:55:41 följande:
    Ingen?:/
    Här är det andra problemet att det är trögt :/
  • Babydreamer
    bebisdags skrev 2016-09-13 17:55:41 följande:

Ingen?:/

Beror mest på hur du mår i övrigt. Är du påverkad i ditt allmäntillstånd? Om inte så tycker jag inte att du behöver söka vård i nuläget.

Drick mycket vätska om du har diarré. Kan passa på att tipsa om inolaxol oxå, det hjälper till att motverka både förstoppning och diarré.

Har du dock tecken på uttorkning så bör du åtminstone ringa din vårdcentral.
  • Babydreamer

Någon som vet om det finns någon Facebook sida för oss som väntar tillökning i vår? Tycker familjeliv är lite svårt att följa mellan varven.

• bebisdags
    LillaPyret skrev 2016-09-13 18:14:29 följande:
    Här är det andra problemet att det är trögt :/
    Aha:/
  • bebisdags
    Teresiat skrev 2016-09-13 18:27:40 följande:

Bebisdags - för mig är det tvärt om här med :/

Hmm är kanske nå knas med magen då, slutade ifs snusa nu när jag plussade om det kan ha något med det att göra?:/
  • bebisdags
    Babydreamer skrev 2016-09-13 18:34:33 följande:
    Beror mest på hur du mår i övrigt. Är du påverkad i ditt allmäntillstånd? Om inte så tycker jag inte att du behöver söka vård i nuläget.

Drick mycket vätska om du har diarré. Kan passa på att tipsa om inolaxol oxå, det hjälper till att motverka både förstoppning och diarré.

Har du dock tecken på uttorkning så bör du åtminstone ringa din vårdcentral.
    Mår bra annars, svårt att förklara men är typ trögt som om man är förstoppad men sen diarré.. Super konstigt och svårt att förklara. Det jag fått är väl att jag blöder lite osv men köpt salva så hoppas det funkar:) Kan vara slutande av snusen kanske?
  • bebisdags
    Babydreamer skrev 2016-09-13 18:35:32 följande:

Någon som vet om det finns någon Facebook sida för oss som väntar tillökning i vår? Tycker familjeliv är lite svårt att följa mellan varven.

Åh de vore ju toppen! :)
  • Charlotta 785
    GreenSpirit skrev 2016-09-13 16:51:11 följande:
    Jag kommer absolut inte göra det, på grund utav missfallsrisken. Men vi kommer göra Nipt på Callanderska i stället.:)
    Är du från gbg?
  • Charlotta 785

Så typiskt!!
    Hade ett cb digitalt hemma som jag tänkte att jag lika gärna kan använda nu när jag vet att jag är gravid. Så gjorde jag nog nått fel för testet var ogiltigt :-/
    Tror jag höll testet i kisset lite för kort tid.
    Synd, för dom kostar ju ändå lite

Svar på tråden BF maj 2017