BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
När började ni känna på riktigt att ni va gravida? Jag har inga symptom än förutom kanske att jag är mer törstig och mer hungrig men annars inget. V.4+0 idag. Jag hoppas jag får lite mer symptom snart. Har 4st TL test kvar som jag ska ta snart för att se en stegring av HCG så jag törs tro på det. Tycker det är så läskigt när jag inte har några tydliga symptom. Kan inte minnas hur jag mådde med sonen för de va 4år sen.
När började ni känna på riktigt att ni va gravida? Jag har inga symptom än förutom kanske att jag är mer törstig och mer hungrig men annars inget. V.4+0 idag. Jag hoppas jag får lite mer symptom snart. Har 4st TL test kvar som jag ska ta snart för att se en stegring av HCG så jag törs tro på det. Tycker det är så läskigt när jag inte har några tydliga symptom. Kan inte minnas hur jag mådde med sonen för de va 4år sen.
Hur gick det idag? Låter skönt me bra sjukhus och bra gynekolog:)
. Min särbo har också en 10 åring sedan innan som också blev väldigt glad. Det enda min son tycker är jobbigt är att vi kommer flytta 10 mil härifrån.Vad menar ni med "riktiga" inskrivning?
Jag ska ha inskrivning på torsdag, V7+4.
Det är för allt ska vara klart inför KUB som inte alls sker på MVC, det sker på förlossningen av läkare, ej barnmorska.
Är det typ på låtsas denna inskrivning? Haha.. Hänger inte med riktigt i riktig och ej riktig?
Jag ringde MVC 2 veckor efter plus.
När jag väntade de andra barnen så skrevs jag in i V10, v10 och V8.
Men som sagt, det var 18, 14 och 12 år sedan! Att det blir tidigare nu är för som jag sa, bokning av KUB måste ske, blodprov en vecka innan inbokat special VUL och det inte kryllar av tider.
Ringt mvc idag och fick tid för hälsosamtal på måndag, idag är det vecka 4+0.
Är det någon mer än jag som är tokig i bebiskläder? Jag syr kläder till mina barn och har sytt lite bebiskläder den senaste tiden. Känns helt underbart att äntligen få sy bebiskläder till vår egen kommande knodd, å inte bara beställningar
Hej alla!
Jag plussade i helgen, och tror jag är i vecka 3+5 idag, vilket blir bf 23/5.
Har sedan tidigare dottern Haylie som just fyllt 3år
Jag plussade imorse
andra barnet. Har kämpat i 2 år med syskonförsök och gått igenom missfall och misslyckade hormonbehandlingar. Denna cykel fick jag prova letrozole och det verkar uppenbarligen har hjälpt! Är så skakig att jag inte riktigt vågar tro på att det är sant fortfarande... BF ca 25 maj
Undrar om någon har tips på bra gravid-appar? Mitt första barn födde jag utomlands och har därför lite dålig koll på vad som finns här :)