• vikikik

Pergotime September

Hej tjejer!
    Har börjat min behandling mot barnlösenhet pga Pcos .
    Jag tar nu Primolut nor för att börja med Pergotime när mensen startar. Hoppas hoppas att det tar sig för oss.
    Finns det någon som också äter eller ska äta Pergotime? Vill så gärna följas åt. Skrattande
  • Svar på tråden Pergotime September
  • Ellia

Då tar vi alla test här i dagarna? Vad kul!! Hoppas verkligen det tar sig för oss :)

Det enda jag känner är lite mol/mensvärk ibland och liite lätt illamående vid vissa måltider, något jag aldrig brukar känna. Vet inte om det har med semester och tidszoner och sånt att göra heller :)

Ömma bröst låter ju lovande för dig vikikik :) förstår det där med humöret också.. man vill ju att det tar liksom. Och bär det känns som att man (jag) aldrig kommer bli gravid kan man ju inte låta bli att hoppas vid minsta lilla. (Det dalande humöret kan kanske vara gravidhormoner också? :D)

• vikikik

Tack ! ????Jossan82
    Ellia önskar att det bara hade varit så, känns som att jag aldrig kommer bli gravid.
    Testade neg imorse på Bim-3 ????????

• Jossan82

Gick upp och testade i morse och fick Gravid 2-3 veckor!!! Helt sjukt! Kommer bli hatad av mina chefer ???? då jag nyss kom tillbaka från mammaledighet. Men vad gör det om 100 år ????

Lycka till ni andra som snart ska ta tester!

• vikikik
    Jossan82 skrev 2016-10-14 08:44:56 följande:

Gick upp och testade i morse och fick Gravid 2-3 veckor!!! Helt sjukt! Kommer bli hatad av mina chefer ???? då jag nyss kom tillbaka från mammaledighet. Men vad gör det om 100 år ????

Guuud!!! Stoort grattis Jossan82 nu blir det massa bebiskläder :D
  • Ellia
    Jossan82 skrev 2016-10-13 20:44:56 följande:

Stort grattis!! :D ja vad gör det, du får ju bli gravid hur som du vill :)
  • Ellia
    vikikik skrev 2016-10-13 20:21:04 följande:

Tack ! ????Jossan82
    Ellia önskar att det bara hade varit så, känns som att jag aldrig kommer bli gravid.
    Testade neg imorse på Bim-3 ????????

Kan ju vara för tidigt för att det ska visa sig. :) tempar du också?
  • vikikik
    Ellia skrev 2016-10-14 09:11:07 följande:
    Kan ju vara för tidigt för att det ska visa sig. :) tempar du också?
    Man vet ju aldrig förrens mensen uteblir. Jag tempar också min vanliga ligger på 36,9 men efter ägglossningen har det varierarat mellan 37,2 -37,3.
  • Ellia

Små bruna spottings igår kväll och nu på morgonen. Mensen som faktiskt är på väg? :/

• vikikik
    Ellia skrev 2016-10-14 18:31:34 följande:

Små bruna spottings igår kväll och nu på morgonen. Mensen som faktiskt är på väg? :/

Kan även vara något annat :/ våga och testa igen.
  • vikikik

Idag sjönk tempen från 37,2 till 36,7 så nu kan jag säkert säga att det är ingen bebis denna månaden heller :(

• Ellia
    vikikik skrev 2016-10-17 23:59:55 följande:

Idag sjönk tempen från 37,2 till 36,7 så nu kan jag säkert säga att det är ingen bebis denna månaden heller :(

Inte här heller :/ min temp dök den med igår morse och mensen kom sen vid toabesök.

Även om jag är lite besviken är jag glad att pergon ändå verkat funka och att jag tydligt kunnat märka hur tempen stigit efter ÄL (och sen sjönk vid mens). Sen att den var hög väldigt länge utan att det var nåt är en annan sak. :)

nu hoppas jag på att pergon håller i sig den här månaden och att jag får ÄL utan ny kur.
  • vikikik
    Ellia skrev 2016-10-18 18:28:15 följande:
    Inte här heller :/ min temp dök den med igår morse och mensen kom sen vid toabesök.

Även om jag är lite besviken är jag glad att pergon ändå verkat funka och att jag tydligt kunnat märka hur tempen stigit efter ÄL (och sen sjönk vid mens). Sen att den var hög väldigt länge utan att det var nåt är en annan sak. :)

nu hoppas jag på att pergon håller i sig den här månaden och att jag får ÄL utan ny kur.
    Ja det återstår bara att vara glad att åtminstone Pergon funkade som du säger, hoppas på bättre lycka för oss i November då :)
Svar på tråden Pergotime September