Jossan82 skrev 2016-10-09 10:12:51 följande:
Hej! Spännande att fler av oss verkar ha haft ägglossning. Och även om det inte tar sig den gär gången så är det ju grymt att man har haft ägglossning iaf! Jag har inte gjort några ytterligare tester eller vul för att bekräfta ägglossning. Det såg ut på vul att jag skulle ha det vilken dag som helst när jag var där och sen så hade jag positivt ägglossningstest så jag tror jag har haft det!? Men man vet ju aldrig. Pergo har ju funkat förut för oss så jag hoppas det funkar igen. Jag är nu tillbaka på jobbet igen efter mammaledighet och det känns bra. Borde få min mens någon gång i slutet av nästa vecka typ tor-sön? Vet inte riktigt eftersom ägget släpper ju 1-2dygn efter positivt test och det borde vara 14 dagar tor eller fredag då. Tror jag ska testa mig på fredag om mensen inte kommit innan.
Jag vare sig tror eller inte tror att jag kan vara gravid. Har varit gravid två gånger innan och då hade jag inga känningar förens i vecka 6. Jag försöker inte känna efter för då kommer jag börja inbilla mig en massa. Om det inte blir något den här gången så tror jag att jag tar en paus i typ två månader och sen kör jag igen i december typ.
Ja, jag instämmer. För mig var det skönt att få veta att något hände när jag tog tabletter. Att det gav det hela en liten knuff eftersom det inte funkat utan.
Sen får vi se om det blev nåt den här gången. Är på bim+1 eller 2 om min cykel är 28 dagar. Tänkte testa imorrn då jag åker bort några veckor på tisdag, så får jag det gjort. Min temp har fortsatt stiga så vet inte om det innebär nåt.
Har som du försökt att inte känna efter så mycket för att inte inbilla mig, men det går ju inte helt att koppla bort tankarna. :) men har inte märkt något särskilt egentligen.