Summerchild skrev 2017-05-25 15:16:59 följande:
Ja mannen då? Vad säger han om att hjälpa dig med hinnsvepning....min man tycker jag kommer med så dumma idéer....men skönt att jag klarar det själv. Visste inte ens vad hinnsvepning var med 3e barnet allt jag var ute efter var ren nyfikenhet av att jag nådde att känna mitt barns huvud där inne... väldigt mysigt var det.... men förstår att du är förtvivlad av slutet på graviditet och värmen och allt.... jag ligger mest å sover. Ligger sällan bra men kan försvinna i mitt egna huvud till slut och somna obekvämt. Det är som att försöka sova på en flygplats. Är ni klara med alla grejer till bebisen?
Haha han vill inte ens ha sex med mej för han är rädd för att skada bebisen så han lär inte stoppa in fingrarna där;) men tror jag nådde den imorse, först var det bara som ett kuddrum därinne typ haha men om man får orgasm så kommer den tydligen fram(försöker med allt såklart;)) då kände jag nåt som var lite avlångt men det var väldigt mjukt ändå så kunde inte känna nåt hål utan det var slemmigt men kändes som nåt som kunde va tappen iaf. Jo vi är klara med allt typ, det är väl blöjor och sånt men det tar vi pö om pö. Yngsta sonen är 18 månader och vi sålde alla grejer från han en vecka innan jag plussa så det var lite typiskt att behöva köpa om allt igen. Ni då?