Ordet "Neger"
Vart skriver jag detta?
Antirasister är lika illa som rasister.
Vet inte varför man inte bara kan vara emot rasism, mot köra propaganda som du gör.
Vart skriver jag detta?
Antirasister är lika illa som rasister.
Vet inte varför man inte bara kan vara emot rasism, mot köra propaganda som du gör.
Svensson inte Sverige
Varför ska man ersätta alla svart till neger?
Det låter väldigt konstigt att göra så, finns det någon logik bakom detta, eller är det någon antingen eller påstående du gör?
Antirasist använder jag där som ett begrepp som är vedertaget på en grupp som är religiösa i sin framtoning i att vara emot rasism.(orkar inte förklara det längre, men det är dom fånarna som står på andra sidan när nazister demonstrerar och dom som vill kapa ord, ändra symboler till vara rasistiskt)
Trodde detta var självklart, men icke.
Saken som är solklart, och det är att det finns stora skillnader i frekvensen orden används.
Det är varken mer eller mindre.
Och poängen är solklar, negerkaffe är ett begrepps om används i extrem liten omfattning.
Spelar du nu eller?
Men lugnt du behöver inte svara, då du kommer bara försöka övertyga dig själv om att det är på riktigt.
Oss andra lurar du inte lika enkelt.
Såklart det inte finns någon koppling till röd
Visste du inte att samma ord kan ha en eller flera betydelser, även vid samma tillfälle?
Ett ord kan ha ett ursprung ur en betydelse, för sen få en annan, visste du inte detta heller?
Du försöker jämställa detta med vanlig matte som 1+1, så enkelt är det inte.
Och det är därför det blir helt fel för dig, även om du har dina poänger.
pga detta blir dina "poänger" poänglösa.