• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Sally8585

Jag måste få kräka ur mig. Jag blir så less! Bim -4 idag och negativt test. Inga symtom heller. Detta är typ 3 försöket nu. Alla andra barn har blivit till på en svinblink. Kul att fylla 31. Gammal och grå blir man och fertiliteten försvinner typ haha! ;)

• anna7607
    Sally8585 skrev 2016-11-13 15:19:29 följande:

Jag måste få kräka ur mig. Jag blir så less! Bim -4 idag och negativt test. Inga symtom heller. Detta är typ 3 försöket nu. Alla andra barn har blivit till på en svinblink. Kul att fylla 31. Gammal och grå blir man och fertiliteten försvinner typ haha! ;)

Försök nr 18 här... så Tre är ju inget haha... om du känner dig less och galen nu så vänta bara haha man blir värre haha. Sista grav fick jag mens sen ett pluss bim+5 då mensen va konstig. Slutade tyvärr m mf
  • Sally8585
    anna7607 skrev 2016-11-13 15:25:44 följande:

Försök nr 18 här... så Tre är ju inget haha... om du känner dig less och galen nu så vänta bara haha man blir värre haha. Sista grav fick jag mens sen ett pluss bim+5 då mensen va konstig. Slutade tyvärr m mf

Ja man ska väl inte klaga. Men blir så frusterad :( Hoppas du får ditt pluss snart och att bebis stannar ?
  • anna7607
    Sally8585 skrev 2016-11-13 15:31:21 följande:

Ja man ska väl inte klaga. Men blir så frusterad :( Hoppas du får ditt pluss snart och att bebis stannar ?

Jaaaa det hoppas jag med. Nu börjar de bli riktigt drygt så nog blir man frustterad så man blir tokig hahaha hoppas du får ett plus fort
  • Anonym (Anonym)

ÄL + 4 idag och otroligt mycket flytningar. Någon som vet om det betyder något?

• Too tiki
    Anonym (Anonym) skrev 2016-11-13 16:54:37 följande:

ÄL + 4 idag och otroligt mycket flytningar. Någon som vet om det betyder något?

Likadant för mig så jag undrar också :)
  • Nykär15
    Sally8585 skrev 2016-11-13 15:19:29 följande:

Gammal?

Själv fyller jag 40 snart...försökt ett år nu med både ett MF och ett MA i v 13...tre försök är ingenting! Resan till barn kan vara både lång och krokig...man måste försöka ta det med lite ro och leva under tiden, vet det är skitsvårt! Men jag tycker man blir lite avtrubbad med tiden och jag var nog pråligare första försöken än mot nu...kanske pga all skit vi genomgått sista månaderna efter MA.

Första två barnen blev till på första försöken...inga konstigheter.

Äl-test gått ner idag igen, så väntan på BIM 26/11 har börjat.

• Sally8585
    Nykär15 skrev 2016-11-13 17:44:42 följande:

Gammal?

Själv fyller jag 40 snart...försökt ett år nu med både ett MF och ett MA i v 13...tre försök är ingenting! Resan till barn kan vara både lång och krokig...man måste försöka ta det med lite ro och leva under tiden, vet det är skitsvårt! Men jag tycker man blir lite avtrubbad med tiden och jag var nog pråligare första försöken än mot nu...kanske pga all skit vi genomgått sista månaderna efter MA.

Första två barnen blev till på första försöken...inga konstigheter.

Äl-test gått ner idag igen, så väntan på BIM 26/11 har börjat.

Förlåt. Kanske klumpigt och respektlöst att säga så när jag vet att andra kämpar så. Men för mig känns det så hopplöst och jag har världens åldersnoja just nu också :( hoppas du får ditt pluss nu <3
  • TillyLina
    lisohl skrev 2016-11-13 12:57:00 följande:

Nej, det är lite det som gör att jag fortfarande håller hoppet uppe; att det inte är säkert det blir samma symptom som sist! Bim på fredag men tror att jag väntar med test till på söndag om mensen inte dykt upp än. Men om jag får ont i brösten kanske jag testar tidigare ;) När har du bim?

Min BIM är den 16/11 så på onsdag :) Nu är jag inne på tredje dagen av konstant illamående, humörsvängningar, känslig näsa och gråter för inget alls.. Testade denna morgon men det var negativt. :( men lite hopp har jag då min hund nosade mig på magen och sen gav mig en snabb puss på magen (senast hon gjorde så var jag gravid med Skrutt) men vi får se om tant röd hälsar på om några dagar :)
Svar på tråden BIM november 2016