• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Lindseeey
    Lilltiger84 skrev 2016-11-14 09:06:41 följande:

Grattis!! Jag ser absolut ett svagt streck! :D

Vad tror ni om detta då tjejer..? Tog det igår på BIM, väldigt svagt men är väl ändå nåt där? :)

Tack så mycket!! :D tog clearblue digital också och fick gravid 1-2 :D helt överlycklig !

Ser absolut något på ditt test också!! Grattis !!
  • gosis

Emeliina:

Helt galet alltså!

Jag blir så glad om allt går vägen. Har två barn och varit med om två missfall, så ropar inte hej för tidigt! Vill se strecken ännu tydligare, innan jag vågar hoppas.

Men enligt deras beskrivning om man läser svaret inom 5 min så ska det ju vara ertt + oavsett styrka på strecket.

• Emmeliina
    gosis skrev 2016-11-14 11:40:38 följande:

Emeliina:

Helt galet alltså!

Jag blir så glad om allt går vägen. Har två barn och varit med om två missfall, så ropar inte hej för tidigt! Vill se strecken ännu tydligare, innan jag vågar hoppas.

Men enligt deras beskrivning om man läser svaret inom 5 min så ska det ju vara ertt + oavsett styrka på strecket.

Det vågar man knappt göra förrän man är på förlossningen :P Men du är en bit p påväg iaf :)
    Absolut ett plus är ett plus oavsett hur starkt strecken är :)
    Nicole 110322
  • Tussilago6
    anna7607 skrev 2016-11-14 07:32:55 följande:

Ja så känner jag med man KAN iaf. 15 maj hade jag mitt sista. På bröllopsresan De innan va på julafton. Två riktigt pissiga tillfällen. Nu ör de bim-8 denna väntan hahaha man blir ju galen

Nej men stackare, vilken himla otur! Jag fick min mens idag, blääää... Hoppas vi inte ses i decembertråden! Lycka till!
  • Lilltiger84
    Lindseeey skrev 2016-11-14 11:38:00 följande:
    Tack så mycket!! :D tog clearblue digital också och fick gravid 1-2 :D helt överlycklig !

Ser absolut något på ditt test också!! Grattis !!
    Tack! Skrattande Jag tog också ett CB digital som visade 1-2, så vi är visst gravida! Solig
  • LMT
    crx skrev 2016-11-13 21:09:32 följande:

Ja.. kanske ska testa i morgon då och sen onsdag..:P Hade känningar i livmodertrakten innan helgen, lite som träningsvärk men det kom mest på kvällen. Igår kväll knep det så dant o jag fick flytningar så jag var bombsäker på att mensen kom tidigt.

Men annars inget, kanske tröttare än vanligt på tidig kväll... inte ens vanlig pms som ont i brösten, humör etc, vilket är det mest märkliga för jag har pmds o det brukar ta fart 5-7 dagar före mens så jag känner mig väldigt konstig nu som är lugn som en filbunke. ^^

Har du symtom?

Rosa flytningar idag, antagligen mensen som är på gång . Har jätte ont i brösten, mår illa och lite värk i magen till och från. Testade negativt imorse, bim -2. Men hoppas ändå haha.
  • Lindseeey
    Lilltiger84 skrev 2016-11-14 11:54:37 följande:

Tack!  Jag tog också ett CB digital som visade 1-2, så vi är visst gravida! 

Wooho grattis till oss !!! :D :D
  • crx

Jag känner också som att mensen stundar. Inga pms symtom alls, men ömmar i livmodern också till o från. Tyngdkänsla...

Blir så förvirrad bara då många talar om att de har samma typ av ont som inför mens men är ist gravida. Och så mina fula test från i helgen som gett mig förhoppningar.... :(

Har inte testat idag...

LMT skrev 2016-11-14 12:28:04 följande:

Rosa flytningar idag, antagligen mensen som är på gång . Har jätte ont i brösten, mår illa och lite värk i magen till och från. Testade negativt imorse, bim -2. Men hoppas ändå haha.

• TillyLina
    Lindseeey skrev 2016-11-14 07:49:51 följande:

Man ska tydligen inte vara för snabb på fingrarna.. visst är väl detta ett plus??

Ser ut som att det tog sig! Grattis! <3
  • gosis

Lindseeey: det är ju ett streck där på din sticka! Grattis! Ser ut som vi har samma märke.

Svar på tråden BIM november 2016