Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Jag testade nu 9 dagar efter sprutan för att se om den gått ut kroppen, testet var negativt.
Men kan det bli ett plus ändå om några dagar? Eller är det kört nu? :(
Jag testade nu 9 dagar efter sprutan för att se om den gått ut kroppen, testet var negativt.
Men kan det bli ett plus ändå om några dagar? Eller är det kört nu? :(
Jag hade försökt trots tre äggblåsor.
Jag missade vul här i veckan pga personalbrist på jobbet men vi kör på ändå. Vågar inte hoppa över en månad ifall att det skulle vara det ägget som skulle blivit befruktat :-/ Är på dag 13 i cykeln här.
Idag kom den dumma mensen....18 dagar efter ovitrelle. Bara att ta nya tag med Letrozol igen.
Måste fråga er kloka om råd...
Har bytt klinik då den ena lägger ner nu till årskiftet. Jag är på dag 4 i cykeln och har ätit 2 tabletter Letrozol. Den nya kliniken hade inga tider för ultraljud nu innan jul och sa då därför att jag ska avbryta denna omgång med Letrozol.
Funderar på att inte gör det utan fortsätta då...hur hade ni gjort?
När har ni BIM?
Jag är på dag 24. BIM ca dag 28-29. Inga känningar alls. Så det är troligtvis mens på g här. Ska det någonsin bli ens tur!? Är på försök 20+ någonting.. tredje försöket med letrozol. Ibland kommer deppet
Mensen kommer nu... Dock inte det klarröda, men det kommer väl imorgon.... ordentligt. Ska ringa gyn imorgon för att be dem skicka remiss för spermaprov..