Nykär15 skrev 2017-02-24 10:59:49 följande:
Ja det är vagitorierna med progesteron.
Milou3 skrev 2017-02-24 10:48:47 följande:Efg och Nykär15, då vi har bim ganska samtidigt här 9-10 mars måste vi ju uppdatera symptom :)
Ja roligt! Jag tycker det är svårare med symptom när man är stimulerad...och även efter Ovitrelle som ger en hcg..men värst är Lutinus, är ju gulkroppshormon så man får ju en skengraviditet när man tar så stor mängd...men alltid skoj att spekulera!
Men nä! Paus är ju inget man vill höra talas om. Ni har inte diskuterat att stimulera dig med sprutor i stället? Min läkare sa att om man inte svarat på pergo/letrozol och blivit gravid på tre omgångar så bör man testa nytt preparat och att då är sprutorna bättre tyckte hon, just de jag tar nu (Bemfola) innehåller ju även LH vilket gör att man får riktigt fint livmodersekret vid ÄL, det har jag inte haft själv sista åren... Så säg att du hellre vill diskutera alternativ framför att göra en paus?
Hur stora var blåsorna och slemhinnan idag? Vilken CD är du på?
Slemhinnan har jag glömt.. tappade hopp när hon började prata paus och att mycket sitter i ens inre stress. Största blåsan låg på 12,1.
Hon tycker att jag svarar bra på letrozol. Å att jag kanske inte ens behöver det. Men när jag förklarar att jag enbart blivit gravid med pergotime så svarar hon bara "ja jag vet". Blir så trött.