Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Man kan ta prover o kolla, har du vart på nån utredning?
Julaftons morgon blev en underbar morgon. Andra försöket med dubbel kur av pergotime.
Önskar er alla ett stort lycka till och en god jul
Grattis!! Vilken julklapp.
Själv kom mensen på kvällen igår.
Åh jag och min man har försökt få syskon till vår 7.5 åriga son i lite över ett år nu.
Åt första kuren med letrozol mensen sist. Så får se om den kommer runt den 17e/18e.
Har regelbunden mens men får hormonella cystor på äggstocken. Har bara en äggstock kvar och iochmed de får den jobba lite extra mycket.
Men har man försökt över ett år så känns allt hopplöst.
Idag kom min mens :( nu blir det tredje omgången letrozol för min del.
Känns just nu så hopplöst :(
Nu på tredje och fjärde omgången letrozol känner jag av biverkningar eller en biverkning lite ont i tuttarna.
Någon annan som har någon biverkning?
Jag har haft JÄTTEONT i brösten varje gång, men enligt min gyn är det INGEN biverkning..
Här var sambon som sagt vad och lämnade spermaprov i måndags, och jag tänkte ringa gyn nu i början av veckan för att se vad det visade + att jag tror att mensen bör snart vara på igång om det ska stämma med tidigare cyklar om jag nu hade äl utan tabletter denna månaden.. Är idag på cd 29.
Hade sex i morse med sambon och sedan när jag var på toaletten ett par timmar senare så var det som spermarester (eller snor fast genomskinligt) och med röda strimlor i.. Kanske mens på g som sagt vad eller så kanske det är nidiationblödning, men varför skulle det vara det och hur ser en sådan ut?
Måste berätta..
Har ringt gyn idag och fick snacka med bm gällande spermaprovet, och vad hon kunde läsa av så verkade det vara okej, men vi fick ändå boka tid för att komma till gyn för att snacka om utseende, antal, rörlighet m.m
Vi ska dit den 31/1 klockan 9.
Men frågade ändå om jag får börja med ny omgång med Letrozol i väntan på besöket ifall min mens kommer. Hon skulle kolla med gyn och återkomma senast imorgon... Hoppas för då borde man ju verkligen fatta att det är okej resultat på spermaprovet..